Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Älgar är farliga
- Trådstartare j_stellan
- Start datum
Glöm inte tvestjärtarna, som kryper in genom örat och äter upp hjärnan.
Raskesven
Fast det är sant jag vet att det har hänt.... eller det borde vara därför....för någon annan förklaring finns inte.
Fast det är sant jag vet att det har hänt.... eller det borde vara därför....för någon annan förklaring finns inte.
Det hände nästan min morfar. Det var en tvestjärt som kröp in i örat och sedan ville den inte krypa ut igen. Min morfar åkte till sjukhuset och där plockade de ut tvestjären. Som tur hade den inte krypit långt in så att den kom inte åt hjärnan.
/Stellan
Kanske en trollslända redan byggt bo i örat på din morfar, så tvestjärten inte kom åt hjärnan.Det hände nästan min morfar. Det var en tvestjärt som kröp in i örat och sedan ville den inte krypa ut igen. Min morfar åkte till sjukhuset och där plockade de ut tvestjären. Som tur hade den inte krypit långt in så att den kom inte åt hjärnan.
/Stellan
Raskesven
Spinnsilke är som bekant starkare än stål.......
Ja det är lite av en -patric- tråd eller hur...
Ja det är lite av en -patric- tråd eller hur...
det fantastiska är att ni själv kan underhålla -patric- trådar utan att jag ens deltar.. härligt det läskiga är att jag nu är här även när jag inte är här det betyder att jag inte behövs.. ujuj
det fantastiska är att ni själv kan underhålla -patric- trådar utan att jag ens deltar.. härligt det läskiga är att jag nu är här även när jag inte är här det betyder att jag inte behövs.. ujuj
Klart att Patric behövs! Minst som inspiratation......
Nu har det gått för långt. Älgarna har börjat smyga runt skolorna och väntar bara på att något barn kommer för långt bort. Tur att man lyckades skjuta älgen innan ett barn dog
Älg på skolbesök i Hökarängen
/Stellan
Älg på skolbesök i Hökarängen
/Stellan
Ja tacka gudarna för det. för inte kunde polis och jägare samt hund stressat älgen till ett litet utfall.
Till er som inte bor i Stockholm är Hökarängen inte direkt centrum, som ni ser på bilden är skogs dungen så pass liten att man inte kan se hus så långt ögat når på bilden. Många av oss stockholmare kallar detta för skog dock.
Jag har några homie där som kan berätta att snuten och typ svennen med det as sjysta pistolen och den fula gula jackan liksom lockade med nåt va. Som typ den ba inte kunde motstå. å sen ba BLAM!! o RATATATATA BLAAMM!! BLAMM RATATATATAA!!! sen bara låg den där typ som dörrmatta...
Rätt coolt .... ....fast det var liksom lite synd om älgen han ville ju bara chilla lite i solen.
Typiskt snuten asså.
Så kan det låta en helt vanlig dag i hökarängen ....(vi som växte upp i förorten bredvid brukade säga krökarängen... tihi) Bara en lite parentes,
Till er som inte bor i Stockholm är Hökarängen inte direkt centrum, som ni ser på bilden är skogs dungen så pass liten att man inte kan se hus så långt ögat når på bilden. Många av oss stockholmare kallar detta för skog dock.
Jag har några homie där som kan berätta att snuten och typ svennen med det as sjysta pistolen och den fula gula jackan liksom lockade med nåt va. Som typ den ba inte kunde motstå. å sen ba BLAM!! o RATATATATA BLAAMM!! BLAMM RATATATATAA!!! sen bara låg den där typ som dörrmatta...
Rätt coolt .... ....fast det var liksom lite synd om älgen han ville ju bara chilla lite i solen.
Typiskt snuten asså.
Så kan det låta en helt vanlig dag i hökarängen ....(vi som växte upp i förorten bredvid brukade säga krökarängen... tihi) Bara en lite parentes,
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Älgar i sthlm | Vilda djur | 5 | ||
Vita älgar | Vilda djur | 9 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg