Som synes har nu Utsidan fått en ny design och logotyp. Jag minns inte själv när vi sjösatte den tidigare designen, men det är säkert 15 år sedan nu. Så hög tid för lite nytt! Vi har städat upp en hel del, förbättrat och förenklat navigation och jobbat på att göra läsupplevelsen bättre.
Nytt är också att nu är det inte bara jag, Ulrika och maskinisten Thomas som kör den här gamla trogna skutan! Vi välkomnar nu gänget på NORR Agency som mönstrar på som nya besättningsmedlemmar. Tillsammans med oss kommer de fylla Utsidan med ännu mer läsning och inspiration framöver.
NORR är duktiga på att skapa innehåll - bla gör man Naturkompaniets kundtidning 365, den egna sajten NORR Magazin (riktat mot tysktalande som är nyfikna på Skandinavien) och Suston, en B2B-publikation för friluftsbranschen med fokus på hållbarhet.
Förändring är kul, men ibland lite jobbigt när något man vant sig vid under en massa år plötsligt ändrar på sig. Men ge det lite tid, och kom gärna med kommentarer, felrapporter, synpunkter mm i denna forumtråd. Vi kommer att putsa vidare både här och där framöver, och er input är viktig.
Uppdatering: någon tyckte att den tidigare bilden med skeppet inte gav tillräckligt med natur- och friluftslivskänsla, så här kommer en ny version direkt från vårt varv på Lofoten. 😀
Färden fortsätter!