www.outnet.se

Har precis hittat en sida http://www.outnet.se som iofs har ett smalt utbud, men också (vad jag kan se) ett bra pris på de flesta grejer. Någon som kan se något skummt på sidan eller har någon information om att företaget i fråga är bluff/dåligt?

Jag har beställt från Outnet,och jag är nöjd med deras leverans och priser. Jag beställde från dom i December,och då levererade dom sakerna inom 5 dagar.Priserna är ok och företaget är enligt min erfarenhet seriöst.

Hej!
Jag arbetar på Outnet.se och vill bara försäkra alla om att vi är ett seriöst företag. Angående sortimentet så ska vi försöka bredda oss med tiden.

Har ni några frågor eller funderingar så är ni välkomna att höra av er till info@outnet.se.

Vänliga hälsningar

Mats

Jag har sett det nu, jag blev bara överraskad att ni hade i princip alla de saker jag har tänkt köpa inför min fjälltur, och bättre priser än på andra ställen.

Jag har för regel att alltid kolla upp företag som har bra priser mot någon som har handlat där. Fler och fler "bluff"-företag dyker upp nu för tiden tycker jag.

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
masken_99 www.3f.nu?? Butiker och leverantörer 18
Still Alive Outnet Butiker och leverantörer 14

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg