www.arnstrom.org nedlagd?

Skulle kolla om det fanns nått nytt under arnstrom.org och så va siten borta. Det var ju tråkigt eftersom jag har tyckt att den varit den bästa och mest objektiva introduktionssidan på svenska för "nya" inom kajak sporten. Någon som vet varför? Eller är det bara tillfälligt kanske?

Hoppas på tillfälligt nedlagt bara.
Arnström site, och inlägg här, har ju alltid bidragit med värdefullt perspektiv och goda erfarenheter.

Hoppas, som sagt!
-p-

Hoppas han bara har glömt att betala domänfakturan

Vi får hoppas att han bara har glömt att betala domänfakturan eller är det ilvilliga hackers från tidningen paddling som har varit ute ;)

Oansett så var det en informativ sajt som kommer att saknas om det nu är så att den har runnit ut i cyberrymden

Tidningen Paddling

I senaste numret av tidningen Paddling gick redaktionen till (mot)angrepp mot artiklar som Erik skrivit på arnstrom.org

Men det kan väl inte ha vara orsaken till att siten är borta?

Jo, nu har jag läst på. De har öppnat insändarsidan som varit borta, men de ägnade ju större delen av uppslaget åt att bemöta vad som skrivits på en websida. Då var det kanske därför Erik inte fick pris för bästa insändare...
Fast han kan ju känna sig hedrad för att de öppnade upp insändarsidan för hans skull. Det hade ju förstås inte varit nödvändigt: de hade ju kunnat bemöta hans synpunkter direkt på hans websida som tillåter kommentarer.

En liten formfråga bara, är det någon som vet om "Redaktionen" är direkt liktydligt med förbundsstyrelsen? Paddling är väl Svenska Kanotförbundets organ, så jag antar att det är så, mer eller mindre.

Invände man mot websidan?? Jag trodde det var insändare man besvarade på det uppslaget?!

Så här inleder man i tidningen Paddling:

"Erik Arnström hade åsikter om artikeln gällande dödsfallet och artikeln om surf skis på sin hemsida (texten är delad i två inlägg)..."

Om jag minns rätt från Arnströms site så var han inte helt förtjust i att Paddling använde hans sitetext som om det vore en insändare. Med betoning på "om jag minns rätt"...

Och gällande redaktionen så tror jag inte att det är någon från förbundstyrelsen där. Nu med betoning på "tror"...

Oavsett skäl: Synd!! Synd som fan att den är nere!

En liten formfråga bara, är det någon som vet om "Redaktionen" är direkt liktydligt med förbundsstyrelsen? Paddling är väl Svenska Kanotförbundets organ, så jag antar att det är så, mer eller mindre.

Redaktionen är inte med i förbundsstyrelsen.
Ansvarig utgivare är dock ordförande i Kanotförbundet.

(Källa tidningen + Kanotförbundets hemsida)

Ursprungligen postat av Mezzner
"En liten formfråga bara, är det någon som vet om "Redaktionen" är direkt liktydligt med förbundsstyrelsen? Paddling är väl Svenska Kanotförbundets organ, så jag antar att det är så, mer eller mindre."

Redaktionen är inte med i förbundsstyrelsen.
Ansvarig utgivare är dock ordförande i Kanotförbundet.

(Källa tidningen + Kanotförbundets hemsida)

Då är det så alltså, fast typ mindre...

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Anette Grinde Förening/org. för samarr. av föredrag m Magnus F? Paddling allmänt 1

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg