www.3f.nu??

Lite fundersam blir man, men mitt intryck av sidan är ändå att det verkar rimligt seriöst. Kontaktuppgifter och organisationsnummer finns. Billigt är gott.

från www.allabolag.se

Santime Innehav AB
Org.nummer: 556679-5257 Bolagsform: Aktiebolag

Status: Bolaget är aktivt
Registreringsdatum: 2005-04-21

F-Skatt status: Aldrig registrerats för F-skatt
Momsstatus: Har aldrig varit registrerad i Momsregistret

VERKSAMHET / ÄNDAMÅL
Bolaget ska äga och förvalta aktier och andelar i bland annat koncernföretag samt därmed förenlig verksamhet.

Nä Det känns inte så seriöst det heller.

Tillägg om den där Santime Innehav AB.

Enligt Bolagsverkets "POIT" utgiven 24/9 så har dom inte inkommit med korrekt årsredovisning eller verksamhetsberättelse.

Bilagor

• Bild 1.jpg
    Bild 1.jpg
    22.5 KB · Visningar: 496
www.santime.com är närmast identisk med www.priskrig.com (Pricewar Retail AB) förutom smärre designskillnader. Undrar om det är samma ägare i bakgrunden. Priskrig har jag läst väldigt blandade recensioner om men inget direkt blufföretag i alla fall, folk får sina grejer åtminstone verkar det som.

www.santime.com är närmast identisk med www.priskrig.com (Pricewar Retail AB) förutom smärre designskillnader. Undrar om det är samma ägare i bakgrunden. Priskrig har jag läst väldigt blandade recensioner om men inget direkt blufföretag i alla fall, folk får sina grejer åtminstone verkar det som.

Ja det är samma ägare (dotterbolag till Santime), det kan du kolla på allabolag.se, om folk bara kollat upp lite innan dom shoppar på internet så hade vi sluppit alla artiklar i tidningarna om nåt päron som gråter ut för att han/hon blivit lurad.

Bilagor

• Bild 1.jpg
    Bild 1.jpg
    15.3 KB · Visningar: 476
Senast ändrad:
lurendrejare

denna firma lurade mig rejält sickade efter en garmin astro. talade med snubben på tel han lovade att påsta den dan efter.jag hade beställt från en annan firma oxo avbeställde den. men inte fick ja nån astro av han på 3.så nu står jag här utan pejl rena rama lurrendrejare hare bra roffe

garmin

Vågar man beställa en Garmin Oregon 300 därifrån tro`???

hej hade beställt en garmin astro därifrån han lurade upp mig totalt att han skulle skicka en men de kom alldrig nån. har försökt få tag på snubben med alla medel å få en förklaring men det har varit hopplöst.så det är nog bäst att ta från ett seriös firma med tanke på garantier (är en riktig skåjare) hare bra roffe

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg