Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Whistler
- Trådstartare Prylgalen
- Start datum
Hej
Jag köpte på tradera en Whistler longhorn, denna skulle rymma 75 l. men jag tycker den verkar rymma mindre än min 55 liters kamla kerkisäck. Bärsystemet var helt okej, sidofacken, nja, lite små för att packa nåt vettigt i dem. Jag köpte den för 564:- totalt med frakten så...
Känns då lite som att man får vad man betalar för, konstigt är att det inte går att finna någon info om märket på Internet. Deras hemsida är pinsam. Jag hoppar köp av ryggsäck, någon som vet något om sovsäckarna som säljs på nätet?
Intryck utan att ha sett grejerna i verkligheten:
Det är billigt kinesiskt skit.
Elda upp en femhundring istället på nästa skogstur, det kommer att kännas bättre.
Vill man handla billiga saker så föreslår jag butiker typ Stadium, Intersport och andra som kopierar bra grejer o säljer lite billigare.
Då är det ju bara att gå tillbaka o dänga skiten i disken om det inte duger.
Elda upp en femhundring istället på nästa skogstur, det kommer att kännas bättre.
Vill man handla billiga saker så föreslår jag butiker typ Stadium, Intersport och andra som kopierar bra grejer o säljer lite billigare.
sovsäckarna
Är då troligen i samma kvalitè om det är samma märke du undrar över, så mitt råd är att hoppa över dessa också
Känns då lite som att man får vad man betalar för, konstigt är att det inte går att finna någon info om märket på Internet. Deras hemsida är pinsam. Jag hoppar köp av ryggsäck, någon som vet något om sovsäckarna som säljs på nätet?
Är då troligen i samma kvalitè om det är samma märke du undrar över, så mitt råd är att hoppa över dessa också
Intryck utan att ha sett grejerna i verkligheten:
Prexiiis, jag har gjort bort mig, skulle lagt till och fått rejäl säck istället. Så går det när snålheten bedrar visheten så det lutar åt att bära med mig min fula gamla Kerkisäck.
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg