Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vita Blixten är guld värda och sköter man dem rätt så glider man fint fram. Använde mina på senaste turen uppe i Jämtlandsfjällen. Kompisen hade köpt ett par nya Åsnes. Men efter ett besök på sylarnas fjällsstation så bevisades att det är mer fart i kronans grejer än civilla prylar.
Inga förberedelser eller andra övningar, kompisen var en mycket vanare skidåkare än mig. Men han hade också låg fart hela tiden och lyckasdes hålla balansen. Jag hade mycet högre fart och yckades inte hålla balansen och ramlade därmed ett antal ggr =)
Vita Blixten är guld värda och sköter man dem rätt så glider man fint fram. Använde mina på senaste turen uppe i Jämtlandsfjällen. Kompisen hade köpt ett par nya Åsnes. Men efter ett besök på sylarnas fjällsstation så bevisades att det är mer fart i kronans grejer än civilla prylar.
Hasande hämnaren är väl Pansarvärnsrobotbandvagn 551/Luftvärnsrobotbandvagn 701?
Har för övrigt ett par "bruna bromsen" som används rätt sällan men antagligen är något bättre än vita blixten till fjälls iom stålkanterna. Priset var i alla fall rätt (gratis). =)
De bruna bromsen och vita blixten jag kom i kontakt med var på I22. Jag har fortfarande för mig att vita blixten hade stålkant eller så är jag på väg att bli senil.