=)
Jag vet, jag sa till Kajkalajkan - Är det nån som kommer gilla det här tipset, så är det Mike C..
Jag vet, jag sa till Kajkalajkan - Är det nån som kommer gilla det här tipset, så är det Mike C..
Är du säker på att det är samma säck? Det stämmer i alla fall inte längre. Efter att ha läst detta åkte min flickvän förbi just Stadium på Sergelgatan igår runt 17 tiden på vägen hem och då kostade den som vanligt 199kr, eller 149kr om man är någon slags medlem (vilket hon är, så hon köpte en till mig i alla fall). Antingen rättade de till sitt misstag snabbt, eller så är det inte samma säck...Var och köpte en väska idag på Stadium Sergelgatan. 99 kr skulle de ha för den nu...
Khaki beige var det enda rätta tyckte jag. Svart blir varm av solen, då smälter all min chocklad, och de andra färgerna var lite väl hemska (gul och blå fanns i butiken).=) Vilka färger valde ni då??
Jag fegade ur och tog en svart.
Kanske missade jag precis värsta ragget!?
Ancient news, bra för sportklättring... Dessutom finns Kiwi påsar som repsäck till hängande stand (bild nedan). Kiwi erbjuder gratis utbyte till dem också, slit ut dem hur du vill och få nya!På tal om bästa klätterutrustning, just nu säljer Ikea repsäckar för endast fem kronor!
De finns där, men de säljer dem inte där... Du uppmanar väll inte till stöld???Dessutom finns den senaste transporten för sitt klätterrack på Hemköp, Ica samt Coop! Olika färger finnes!
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Ultimata klätterbyxor | Klättring allmänt | 13 |