Hejsan David!
Mycket bra hobbyfilm! Den hade det mesta som får mig ialla fall att längta till Sarek! Mycket bra filmsnuttar, du har fångat vädret skiftningar på ett skönt sätt! Jag har inte varit på tur i Sarek ännu men tids nog ska det bli av! Finns det möjlighet att få ta del av Er tur kart ledes så skulle jag bli glad för turen Ni gjorde såg trevlig ut på alla de vis! Hälsningar En som längtar till vintern! Mvh/Torbjörn
STORT TACK för en skön kompisfilm från SAREK[
Hej Torbjörn!
Roligt att du gillade "filmen". Det är som sagt roligt att göra något med foton och filmsnuttar man kommer hem med. Inte lätt att förmedla känslan man hade under turen, men man får försöka så gott man kan och lite till, sedan får det bli som det vill
Jag kan se om jag kan skicka en karta till dig med utritad rutt. Vi var ute i 17 dagar men drabbades av sjukdom och hårt väder, så det blev inte riktigt den rutt vi tänkt oss. Men så är det på framför allt vintern, man måste i alla fall räkna med att det blir dagar som man får tillbringa i tältet. Får man det inte så är det ju bara trevligt.
Hoppas du får fina turer i Sarek framöver, under alla årstider, och tack för trevligt inlägg!