Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har bara provat den,mkt svår komma i ur å mkt tröga dragkedjor(dom blir något bättre med tiden)
Har flera kompisar som är mkt nöjda med den! Svettigt, javisst! Priset helrätt!
Vill du ha lite "bättre" å lite skönare torrdräkt titta på den som Mats på GrebbestadKajakcenter säljer dock lite dyrare, men betydligt lättare komma i ur!
Reeds dräkt passade inte min börs - den var för dyr! Till min lycka fick jag dock nyligen råd med en Typhoon Racer från engelska wetsuitoutlet. Inklusive frakt (kom efter fyra dagar) kostade den 2780:-, dvs. snorbilligt.
Har provat den lite under julhelgen, och den verkar obegripligt prisvärd. Andas bra (dock inte goretex, men vad gör det). Dessutom dragkedja på framsidan, som går tillräckligt långt ner för att man inte ska behöva pisslucka (öppnas nerifrån).
Wetsuitoutlet har en hel hög andra torrisar till samma pris som reeddräkten, eller lägre. Kolla där innan du slår till. Det går dessutom alltid att byta om du upptäcker att den sitter fel eller nåt sånt.
Och nej, jag är inte sponsrad
Lycka till med torrdräktsköpet, att kunna hänga uppochner eller simma mitt i december var verkligen en helt ny upplevelse för min del. Känns nästan lite tråkigt att det ska bli sommar om ett halvår :-D