• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Vill även "rädda2 er söndagskväll...

Just ja, sen var det det där med att slanga upp vätska. Vad jag vet slangar man ju alltid ned...

Dock finns det redan en sån här maskin, och den är nog faktiskt en evighetsmaskin - om det inte är så att det räknas som fusk med solenergi.

Våra vattenkraftverk fungerar ju precis så här, fast utan kapillärmediet - vattnet flyger upp av sig själv istället.

Senast ändrad:
Just ja, sen var det det där med att slang upp vätska. Vad jag vet slangar man ju alltid ned...

Dock finns det redan en sån här maskin, och den är nog faktiskt en evighetsmaskin - om det inte är så att det räknas som fusk med solenergi.

Våra vattekraftverk fungerar ju precis så här, fast utan kapillärmediet - vattnet flyger upp av sig själv istället.

Hmmm, det har du rätt i, nu börjar det likna nåt....

Det tycker jag det finns anledning att ta fasta på. I Blandaren står det mesta viktiga. Liksom meningen med livet, både med subjekt och predikat.

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg