Vilken musik??

Som...

allsång samt suverän skidåkarlåt (helst Telis i djupt puder) så är det Blur Song 2 som gäller....Wooooohoooo....woooohoooo!

/Anders B

Re: Som...

brook; sa:
allsång samt suverän skidåkarlåt (helst Telis i djupt puder) så är det Blur Song 2 som gäller....Wooooohoooo....woooohoooo!

/Anders B
nä nu måste jag med det bestämdaste säga ifrån.. inte lyssna på engelsk gnällpop, tacka vet vi riktig hästjazz som Highwaymen med Willy, Waylon, Cris och Jonny...

~I was a highwayman, along the roads that i belong.. Sword and pistol at my side...~

Kom igen nu Brook, vem skulle du helst dela en wirre med framför en brasa... Willy eller sångaren i Blur?

.

[Ändrat av FJS90/91 2003-02-11 kl 14:52]

Jooooo...

gnällig brittpop suger bitvis, men det är "WooooHoooo"et i sången som är så lämpligt...jag menar det är ju det som man för fulla lungor skriker när man hittar rätt rytm och känsla i pudret (eller i pisten, fast då blir det lite genant sen i liftkön;)) WoooooHoooooo!

Highwaymen ?! Aldrig hört talats om...måste vara en generationsgrej...:)

/Anders B

Just det ja, om jag får ändå får välja wirresällskap så blir det då inte en kille eller gubbe ! ;)
[Ändrat av brook 2003-02-11 kl 14:57]

Re: Jooooo...

brook; sa:
gnällig brittpop suger bitvis, men det är "WooooHoooo"et i sången som är så lämpligt...jag menar det är ju det som man för fulla lungor skriker när man hittar rätt rytm och känsla i pudret (eller i pisten, fast då blir det lite genant sen i liftkön;)) WoooooHoooooo!

Highwaymen ?! Aldrig hört talats om...måste vara en generationsgrej...:)

/Anders B

hrm.. om du inte hittar din kniv sedan så kan jag nog hjälpa dig... DEN SITTER I MIN RYGG!!!

*mutter, generationsgrej, finkultur har väl inte med ålder att göra*

Re: Re: Som...

FJS90/91; sa:
nä nu måste jag med det bestämdaste säga ifrån.. inte lyssna på engelsk gnällpop, tacka vet vi riktig hästjazz som Highwaymen med Willy, Waylon, Cris och Jonny...

~I was a highwayman, along the roads that i belong.. Sword and pistol at my side...~

Kom igen nu Brook, vem skulle du helst dela en wirre med framför en brasa... Willy eller sångaren i Blur?

.
[Ändrat av bash 2003-02-11 kl 15:07]

Re: Re: Re: Som...

bash; sa:
FJS90/91; sa:

.
[Ändrat av bash 2003-02-11 kl 15:16]

Nåväl...

[/quote]
[/qoute]
Patric, vi får väl ha en musikstund vid brasan sen till somarens fisketur, då du kan få sjunga alla Highwaymens goa välkända (?) låtar...du sjunger och vi andra lider...;)

/Anders B
[Ändrat av brook 2003-02-11 kl 15:18]

Säga vad man vill om den yngre generationen, men jag delar verkligen Anders åsikt:

Skulle jag som wirresällskap behöva välja mellan Willy N och Blursångaren (som jag tillfälligt glömt namnet på. Sånt kommer med åldern), så skulle jag nog välja nån annan...

/Håkan

Re: Nåväl...

brook; sa:
Patric, vi får väl ha en musikstund vid brasan sen till somarens fisketur, då du kan få sjunga alla Highwaymens goa välkända (?) låtar...du sjunger och vi andra lider...;)

/Anders B

Jag lovar på det allra heligaste att jag inte kommer att sjunga, inte ens det minsta lilla Wilmer eller Peps trudelut efter en halvflaska wirre.. Det e nog säkrare om du laddar hem Highwaymen med låten med samma namn från något välrenomerat Internetplace med mp3-låtar..

(jag tar med kniven då.. jag kan ha den i ryggen så länge)

Efter som jag inte kan redigera mitt citat så skickar jag in detta

Johnny= Johnny Cash
Willy= Willy Nelson
Cris= Chris Kristofferson
Waylon= Waylon Jennings (osäker på stavningen här)

Saves the generation??

bash; sa:
Efter som jag inte kan redigera mitt citat så skickar jag in detta

Johnny= Johnny Cash
Willy= Willy Nelson
Cris= Chris Kristofferson
Waylon= Waylon Jennings (osäker på stavningen här)

Saves the generation??

10.000 Svenska riksdaler till mannen med den lustiga hatten!!!

(helt rätt!!)

Liknande trådar

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg