Vilken musik??

Som...

allsång samt suverän skidåkarlåt (helst Telis i djupt puder) så är det Blur Song 2 som gäller....Wooooohoooo....woooohoooo!

/Anders B

Re: Som...

brook; sa:
allsång samt suverän skidåkarlåt (helst Telis i djupt puder) så är det Blur Song 2 som gäller....Wooooohoooo....woooohoooo!

/Anders B
nä nu måste jag med det bestämdaste säga ifrån.. inte lyssna på engelsk gnällpop, tacka vet vi riktig hästjazz som Highwaymen med Willy, Waylon, Cris och Jonny...

~I was a highwayman, along the roads that i belong.. Sword and pistol at my side...~

Kom igen nu Brook, vem skulle du helst dela en wirre med framför en brasa... Willy eller sångaren i Blur?

.

[Ändrat av FJS90/91 2003-02-11 kl 14:52]

Jooooo...

gnällig brittpop suger bitvis, men det är "WooooHoooo"et i sången som är så lämpligt...jag menar det är ju det som man för fulla lungor skriker när man hittar rätt rytm och känsla i pudret (eller i pisten, fast då blir det lite genant sen i liftkön;)) WoooooHoooooo!

Highwaymen ?! Aldrig hört talats om...måste vara en generationsgrej...:)

/Anders B

Just det ja, om jag får ändå får välja wirresällskap så blir det då inte en kille eller gubbe ! ;)
[Ändrat av brook 2003-02-11 kl 14:57]

Re: Jooooo...

brook; sa:
gnällig brittpop suger bitvis, men det är "WooooHoooo"et i sången som är så lämpligt...jag menar det är ju det som man för fulla lungor skriker när man hittar rätt rytm och känsla i pudret (eller i pisten, fast då blir det lite genant sen i liftkön;)) WoooooHoooooo!

Highwaymen ?! Aldrig hört talats om...måste vara en generationsgrej...:)

/Anders B

hrm.. om du inte hittar din kniv sedan så kan jag nog hjälpa dig... DEN SITTER I MIN RYGG!!!

*mutter, generationsgrej, finkultur har väl inte med ålder att göra*

Re: Re: Som...

FJS90/91; sa:
nä nu måste jag med det bestämdaste säga ifrån.. inte lyssna på engelsk gnällpop, tacka vet vi riktig hästjazz som Highwaymen med Willy, Waylon, Cris och Jonny...

~I was a highwayman, along the roads that i belong.. Sword and pistol at my side...~

Kom igen nu Brook, vem skulle du helst dela en wirre med framför en brasa... Willy eller sångaren i Blur?

.
[Ändrat av bash 2003-02-11 kl 15:07]

Re: Re: Re: Som...

bash; sa:
FJS90/91; sa:

.
[Ändrat av bash 2003-02-11 kl 15:16]

Nåväl...

[/quote]
[/qoute]
Patric, vi får väl ha en musikstund vid brasan sen till somarens fisketur, då du kan få sjunga alla Highwaymens goa välkända (?) låtar...du sjunger och vi andra lider...;)

/Anders B
[Ändrat av brook 2003-02-11 kl 15:18]

Säga vad man vill om den yngre generationen, men jag delar verkligen Anders åsikt:

Skulle jag som wirresällskap behöva välja mellan Willy N och Blursångaren (som jag tillfälligt glömt namnet på. Sånt kommer med åldern), så skulle jag nog välja nån annan...

/Håkan

Re: Nåväl...

brook; sa:
Patric, vi får väl ha en musikstund vid brasan sen till somarens fisketur, då du kan få sjunga alla Highwaymens goa välkända (?) låtar...du sjunger och vi andra lider...;)

/Anders B

Jag lovar på det allra heligaste att jag inte kommer att sjunga, inte ens det minsta lilla Wilmer eller Peps trudelut efter en halvflaska wirre.. Det e nog säkrare om du laddar hem Highwaymen med låten med samma namn från något välrenomerat Internetplace med mp3-låtar..

(jag tar med kniven då.. jag kan ha den i ryggen så länge)

Efter som jag inte kan redigera mitt citat så skickar jag in detta

Johnny= Johnny Cash
Willy= Willy Nelson
Cris= Chris Kristofferson
Waylon= Waylon Jennings (osäker på stavningen här)

Saves the generation??

bash; sa:
Efter som jag inte kan redigera mitt citat så skickar jag in detta

Johnny= Johnny Cash
Willy= Willy Nelson
Cris= Chris Kristofferson
Waylon= Waylon Jennings (osäker på stavningen här)

Saves the generation??

10.000 Svenska riksdaler till mannen med den lustiga hatten!!!

(helt rätt!!)

Liknande trådar

Liknande trådar

Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter

Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg