Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vilken Lundhagsmodell är dessa pjäxor ?
- Trådstartare stenblock
- Start datum
Minns inte vad de hette men jag sålde massa såna en gång i tiden. Kan det ha varit X-ARC...
Det ser ut som rätt känga , tack så mycket !Minns inte vad de hette men jag sålde massa såna en gång i tiden. Kan det ha varit X-ARC...
vet egentligen inte om Lundhags alls är ett varumärke som har problem med kopior . Men jag hade för mig de brukar ha en svensk flagga på sina produkter . Men det kanske vara är viss serier .
Det är äldre modell. Köpte ett par sådana i början av 10-talet. Legotillverkade av annat företag. Helt annan passform än cellgummipjäxor och -kängor, rejält mycket smalare läst.
Dom verkar ju vara billigare än de övriga kängorna i deras sortiment , ser att de säljs för 1700 på addnatureDet är äldre modell. Köpte ett par sådana i början av 10-talet. Legotillverkade av annat företag. Helt annan passform än cellgummipjäxor och -kängor, rejält mycket smalare läst.
trodde inte Lundhags hade uppdelning i premium-segment
Det är en skidpjäxa, för en lite kraftigare längdbindning, tex för turskidåkning och långfärdsskridskor.
NNN BC = New Nordic Norm Backcountry.
NNN BC = New Nordic Norm Backcountry.
Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter
Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg