Alla har vi våra egna tankar och önskemål om hur en vandringsled skall se ut(upplevas) och vara den skall sträcka ut sig. jag fick för 6 år sedan en förfrågan om jag hade gått vildmarksleden mellan Göteborg och Hindås. Nej blev mitt svar men namnet lät intressant, Vildmarksleden? Vad kan man möta på en led med ett sådant namn?
Leden är 38,5km lång och breder ut sig mellan flera olika kommuner. Den är bra utmärkt men klara oranga fläckar på träd och stenar. Leden erbjuder blandad terräng i skog och grusväg. Man kan med fördel dela upp leden i fyra etapper.
Under leden kan man göra kortare avstickare och uppleva mindre "vattenfall", fornminnen, badsjöar och fiskevatten.
Har Ni frågor om leden kontakta gärna mig isåfall!
junermark@spray.se
[Ändrat av freke 2001-03-07 kl 21:26]
Leden är 38,5km lång och breder ut sig mellan flera olika kommuner. Den är bra utmärkt men klara oranga fläckar på träd och stenar. Leden erbjuder blandad terräng i skog och grusväg. Man kan med fördel dela upp leden i fyra etapper.
Under leden kan man göra kortare avstickare och uppleva mindre "vattenfall", fornminnen, badsjöar och fiskevatten.
Har Ni frågor om leden kontakta gärna mig isåfall!
junermark@spray.se
[Ändrat av freke 2001-03-07 kl 21:26]