Jag var där igår på eftermiddagen. Utbudet är ungefär detsamma men det är större ytor i år och inte lika trångt. Dock kan det vara problem med parkeringar. När jag kom dit så var ALLA parkeringar på och runt mässan fulla inklusive p-garaget och parkeringarna på andra sidan Huddingevägen. Jag hade tur och hittade en p-plats i Älvsjö centrum.
Jag var på jakt efter Hilleberg tält men det fanns inga. Dock så hade addnature tält från Helsport, Northface, Marmot och MSR bla ett Helsport Svalbard 3 High Camp för 6100 kr istället för 8500 kr och ett "utrustningsbidrag" på 1000 kr. Bergans hade också tält till försäljning med bra priser på Kompakt light tälten. Sedan kan du köpa underställ till föbannelse för bra priser
Lundhags hade också kläder för bra priser. Det fanns också en stor kajakdel, rätt mycket "vildmarksmat" att köpa och olika framförallt svenska researrangörer. Alewalds hade en stor yta med försäljning.
Paralellt pågår flugfiskemässan och Allt för sjön i samma biljettpris. Man kan nog räkna med att det blir väldigt mycket folk i helgen...