Lyckad dag på Marstrand då jag segrade i KM-tävlingen med 6 arter. 10 torskar (1 mattorsk och 9 under tävlingsmått som simmar vidare), 9 vittlingar, 5 stensnultra, 3 skärsnultra, 2 berggylta och 2 svart smörbult vilket ger 91p under veckan.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Veckotävlingen
- Trådstartare lausvik
- Start datum
Grattis!Lyckad dag på Marstrand då jag segrade i KM-tävlingen med 6 arter. 10 torskar (1 mattorsk och 9 under tävlingsmått som simmar vidare), 9 vittlingar, 5 stensnultra, 3 skärsnultra, 2 berggylta och 2 svart smörbult vilket ger 91p under veckan.
Ingen sill där, långt norr om Kalmar sund, jag fiskade idag och inget annat heller.Borde vara sillsäsong nu. Gjorde ett försök idag men det blev inget.
Omgång 34
fiskarlennart, 91 p
Ahvenet, 0 p
lausvik, 0 p
Totalställning efter omgång 34
Ahvenet, 61 p
fiskarlennart. 57 p
pegason, 49 p
lausvik, 33,5 p
Norgefiskaren, 32 p
Lillgrabben, 17,5 p
Trasselkludd, 3,5 p
Den här omgången vann Lennart i utklassningsstil. Jag och Ahvenet kammade noll medan övriga höll sig hemma. I sammandraget är den enda ändringen att jag segade mig förbi Anders.
fiskarlennart, 91 p
Ahvenet, 0 p
lausvik, 0 p
Totalställning efter omgång 34
Ahvenet, 61 p
fiskarlennart. 57 p
pegason, 49 p
lausvik, 33,5 p
Norgefiskaren, 32 p
Lillgrabben, 17,5 p
Trasselkludd, 3,5 p
Den här omgången vann Lennart i utklassningsstil. Jag och Ahvenet kammade noll medan övriga höll sig hemma. I sammandraget är den enda ändringen att jag segade mig förbi Anders.
Hej
Har blivit många turer offshore till riggen.
Har varit ute 2 vek nu. Hemma 1 vek, så ut igjen 2vek.
Ska Vara hemma hela des. Kanskje hela januari.? Så vi får se, om det blir fiske i år??
Men kul at läsa om pfisket til er!!!!👍👍
Ska Vara hemma hela des. Kanskje hela januari.? Så vi får se, om det blir fiske i år??
Nu finns det väl torsk i din fjord?Hej
Jag vet inte om torsken är her. Kommer inte på fjorden denna turen. Stormen kommer in i morgon. Så fisket får vänta till den 4 december. Då hoppas jag Vara hemma.Nu finns det väl torsk i din fjord?
Var det så att man inte behövde anmäla på söndag om man inte fiskat tidigare i veckan så vart det en liten tur till Marstrand som gav 1 torsk 5 stensnultror och en rötsimpa vilket ger 37 eventuella poäng.
Det stämmer. Fiske mån-fre måste föranmälas och så även lördagsfiske om man fiskat någon av de tidigare dagarna.Var det så att man inte behövde anmäla på söndag om man inte fiskat tidigare i veckan så vart det en liten tur till Marstrand som gav 1 torsk 5 stensnultror och en rötsimpa vilket ger 37 eventuella poäng.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Veckotävlingen - anmälningar | Fiske | 9 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg