Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Veckotävlingen
- Trådstartare lausvik
- Start datum
Det kan man stå ut med!👍
Anmäler fiske idag onsdag och i morgon torsdag
Rapport onsdag 10 mörtar = 20p, torsdag = 0 Totalt under veckan 20p
Mörten är en klart underskattad sport(och mat-)fisk. För egen del anmäler jag fiske i morgon.Rapport onsdag 10 mörtar = 20p, torsdag = 0 Totalt under veckan 20p
Rapport Tisdag 15/9: 5st.
Äntligen kom det en på 100cm! Fin kondition och 7kg.
Räkna poäng själva!?
Hövdingen delegerar ut fler och fler arbetsuppgifter och vi står, lite blygt, med mössan i ena handen och den knutna näven i fickan.
Alla är inte högskoleutbildade, men visst borde detta ge 45 poäng? Varje gädda 10poäng och den på 100cm 15poäng.
Vore ju galet om det bara gav 15poäng totalt!
Äntligen kom det en på 100cm! Fin kondition och 7kg.
Räkna poäng själva!?
Hövdingen delegerar ut fler och fler arbetsuppgifter och vi står, lite blygt, med mössan i ena handen och den knutna näven i fickan.
Alla är inte högskoleutbildade, men visst borde detta ge 45 poäng? Varje gädda 10poäng och den på 100cm 15poäng.
Vore ju galet om det bara gav 15poäng totalt!
Pga jobb så hinns inget fiske med idag, så det får i vanlig ordning bli lör- och söndag.Mörten är en klart underskattad sport(och mat-)fisk. För egen del anmäler jag fiske i morgon.
Abborrarna högg fortfarande i min lilla å, dock utom tävlan.
Anmälder fiske nu.
Om man inte anmält fiske under veckan då behövde man inte anmäla fiske för helgen för att kunna delta?Stryker mig den häromgången. Det får bli ett pass stavgång i stället. Är det bara snipjägar´n och mörtmördar´n som är med den här veckan?
I så fall har jag fisk att anmäla.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Veckotävlingen - anmälningar | Fiske | 9 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg