Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Veckotävlingen
- Trådstartare lausvik
- Start datum
Resultat omgång 43
Norgefiskaren, 38 p
Ahvenet, 12 p
Ställning efter omgång 43
Ahvenet, 90 p
fiskarlennart, 68,5 p
Norgefiskaren, 52,5 p
pegason, 44,5 p
lausvik, 36,5 p
Trasselkludd, 8 p
Snipjägarn´s grabb, 3 p
Maya, 2,5 p
Artrikedomen i Anders fjord gav honom en promenadseger i veckans omgång. Ahvenets flit med flugspöt gav honom två sillar. Några till så är väl i alla fall julen räddad (och totalsegern för i år lär han väl knappast släppa?). Resten av gänget satt hemma och kurade i det trista novembervädret. Då blir det ingen fisk!
Norgefiskaren, 38 p
Ahvenet, 12 p
Ställning efter omgång 43
Ahvenet, 90 p
fiskarlennart, 68,5 p
Norgefiskaren, 52,5 p
pegason, 44,5 p
lausvik, 36,5 p
Trasselkludd, 8 p
Snipjägarn´s grabb, 3 p
Maya, 2,5 p
Artrikedomen i Anders fjord gav honom en promenadseger i veckans omgång. Ahvenets flit med flugspöt gav honom två sillar. Några till så är väl i alla fall julen räddad (och totalsegern för i år lär han väl knappast släppa?). Resten av gänget satt hemma och kurade i det trista novembervädret. Då blir det ingen fisk!
Nå blir det arb offshore 14 dagar.
fiske får bli när jag kommer hem.
Får komma tillbaka med mer fiske i 2024!
Skitfiske!
fiske får bli när jag kommer hem.
Får komma tillbaka med mer fiske i 2024!
Skitfiske!
Jag glömde ju att anmäla när vi körde Marstrandskula senast, klantigt då jag fick ihop 77p som jag inte kunde räkna.
Anmäler fiske idag , tar en sväng till regnbågssjö.
Om det fortfarande är öppet vatten i regnbågssjön så blir det lite fiske i morgon.
Sjön istäckt till 80% fiskade en stund i det öppna vattnet men nollade. Tror isen försvunnit efter dagens blåst så jag anmäler fiske i morgon .
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Veckotävlingen - anmälningar | Fiske | 9 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg