Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Veckotävlingen
- Trådstartare lausvik
- Start datum
Endast 1 mört i hemmaån i måndags, drog vidare till badsjön nära gården och lurade upp 8 mindre abborrar på mete med maggot och tappade i en som högg på spinnare = 29p
Åska ska vi få här i morgon och idag väntar jobb. Tveksamt om det blir något fiske för min del innan helgen.men hör åska, så kanske fisket stoppar här och nu!! Då prövar man i morgon!!💪
Idag som alla andra dagar sedan maj-juni regnar det!!
så då packar jag metspö och flugspö i bilen!
Och mld fiske idag!!
så då packar jag metspö och flugspö i bilen!
Och mld fiske idag!!
Kom til älven idag, den var allt för stor att fiska i. Massa grense och annan skit kom ned. Farlig att vada i!!!!
får pröva i morgon.
får pröva i morgon.
Detta året har det varit 15gr på en GOD dag. Och massa regn. Lite höst hela sommaren!!Konstigt. Jag vill minnas att solen sken i stort sett hela tiden när jag och Håkan var i Rosendal.
Det låter som om jag måste bege mig dit igen och ordna upp det där med vädret.Detta året har det varit 15gr på en GOD dag. Och massa regn. Lite höst hela sommaren!!
👍Det låter som om jag måste bege mig dit igen och ordna upp det där med vädret.
Detta året har det varit 15gr på en GOD dag. Och massa regn. Lite höst hela sommaren!!
Du bor ju ute på Vestlandet så det är väl inte så konstigt om det regnar hos dig med jämna mellanrum o i varienade kvantitet.
Ja konkurrensen har hårdnat.Anmälan 5/8 Fredag.
(En enstaka snipa per vecka är för klent.....)
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Veckotävlingen - anmälningar | Fiske | 9 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg