Den utmärkt erfarne Seobserver gav Pippilotta goda råd inför hennes storlek 39s frusna fötter redan för drygt ett par år sedan. Pippilottas fötter synes fortfarande vara kalla, rent av frusna.
Jag skriver till Pippilotta som mitt första inlägg i all välmening att hjälpa. Seobserver likaså, en kämpe som snart närmar sig fjortontusen (14.000) inlägg där många är välmenande råd till mindre erfarna.
Pippilottas fötter torde vid det här laget fått tillbörlig uppmärksamhet.
Om jag har möjlighet och erbjuds möjlighet kommer jag personligen att ge Pippilotta värmande teoretisk fot coachning på plats.
En dag kommer vi lyckas. Utsidans medlemmar är att räkna med.
😂😂😂😂😂 ja, polletten har inte trillat ner än 😂😂
Skämtåsido så hann jag aldrig kolla upp tidigare tips pga orsaker jag inte ska tråka ut er med. Men jag är glad att jag lever även om jag fortfarande lika frusen 💪🏼💪🏼
Tack för hjälpen och alla bra tips!! Ni är så kunniga!!🙌🏼🙌🏼
Svarar på era frågor
Ja, kläder får jag av arbetsgivare men inte mössa , vantar eller skor
Jag använder tunna ullsockor hela vinter och även våren och hösten förståss 😱😱 när det blir som kallast så åker raggsockorna på.
Alltid ullsula i alla mina skor 😳 utom sommarskorna då 👍
Inga tajta kläder som stoppar blodcirkulation 👍
Det trista med Sorel var att jag trodde jag äntligen hittat några varma Syrrans hade jag en hel dag ute med tunna yllestrumpor och jag klarade av rätt länge innan jag började frysa. Mina begagnade har jag ullsula i tjockare ullstrumpa och jag blir kall på mindre än en timme 😩
Brukar ha lammskinsvantar ut men det kallt efter ett tag. Trodde dom skulle klara av kylan. Funderar på om jag kan ha ylle vantar i ett par liknande vantar jagbhar liggande. Kanske blir för tajt 🤔
Dåjagvhsr svårt att hitta mössa funderar jag på att sy en själv av en gammal ylletröja
https://youtu.be/_p0Bb1xKau4 Ska fundera om det bli tillräckligt varmt.