Springnota efter måltidUndrar vad vargen är misstänkt för?
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vargobs över hela Sverige
- Trådstartare lsjonsson
- Start datum
Skulle det vara roligt???
Sjuk humor!
Jag tyckte att det var mycket roligt!
Det måste vara väldigt jobbigt att bli provocerad utav något som uppenbarligen är ett skämt.
Förstår inte vad det är för roligt kring något som härjar runt och gör livet väldigt besvärligt för en minoritetsgrupp ?
Förstår inte vad det är för roligt kring något som härjar runt och gör livet väldigt besvärligt för en minoritetsgrupp ?
Det var ett skämt om en väldigt konstigt formulerad tidningsrubrik - sen hur du tolkar det får ju stå för dig.
Det var ett skämt om en väldigt konstigt formulerad tidningsrubrik - sen hur du tolkar det får ju stå för dig.
Det var väl inget fel på tidningsrubriken. Det går ju inte att säga om det är en varg förrän DNA-provet är analyserat, därav rubriksättningen. Var det svårt att förstå???
Det var väl inget fel på tidningsrubriken. Det går ju inte att säga om det är en varg förrän DNA-provet är analyserat, därav rubriksättningen. Var det svårt att förstå???
Jag har inga problem att förstå rubriken eller innehållet i artikeln. Det roliga hade ingenting att göra med innehållet i artikeln eller omständigheterna som artikeln beskriver utan det var kort och gott uttrycket "misstänkt varg" och Johans kommentar "Undrar vad vargen är misstänkt för?".
Senast ändrad:
Vargen är misstänkt för olaga jakt på samernas renar.Jag har inga problem att förstå rubriken eller innehållet i artikeln. Det roliga hade ingenting att göra med innehållet i artikeln eller omständigheterna som artikeln beskriver utan det var kort och gott uttrycket "misstänkt varg" och Johans kommentar "Undrar vad vargen är misstänkt för?".
Varg som söker sig till samhällen ska avlivas om dom inte kan skjuta den med bedövning.
Det skulle ingen våga ha barn ute om man bodde där och man visste att den fanns varg i grannskapet som stryker runt.
Det skulle ingen våga ha barn ute om man bodde där och man visste att den fanns varg i grannskapet som stryker runt.
Varg dök upp i bostadsområde: ”45 kilo dynamit”
Plötsligt dök vargen upp i bostadsområdet i Skånes Fagerhult – precis utanför fönstret på Jimmy Simonssons jobb. Experten Lasse Le Carlsson menar att det är mycket ovanligt, men att man bör ha stor respekt för rovdjuret. – 45 kilo dynamit skojar man inte med, säger han.
www.expressen.se
Envisas man med att hålla tamboskap i rovdjursrevir får man räkna med ett visst svinn.
Om jag inte missminner mig så är det beslutat i riksdagen att det inte ska finnas varg inom renskötselomr.
Junkön är inget rovdjursrevir vad jag vet. Jag med flera misstänker att det är en invandrare från öst som har genat över Bottenvikens is och råkat komma på renarna Junkön.
Vi får snart veta om det är en invandrare el. svensk varg som har vandrat norr ut så fort DNA-provet är analyserat.
Envisas man med att hålla tamboskap i rovdjursrevir får man räkna med ett visst svinn.
Hur kan du påstå att Junkön är ett rovdjursrevir när det finns fast bosatt befolkning där och har djurhållning där ute i Luleå skärgård?
Junkön – Wikipedia
sv.wikipedia.org
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Vårbocksjakt i hela Sverige | Jakt | 1 | ||
Så vill rovdjursföreningen inskränka jakten i Sverige :( | Jakt | 52 | ||
Tvättbjörn i Sverige? | Jakt | 0 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg