Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag, tillsammans med min arbetskamrat, kan med 100% säkerhet säga att detta är en HUND!! Har själv 2 hundar och min arbetskamrat är ägare till 3 hundar och har ett stort intresse av hundar. Min arbetskamrat är även jägare och har väldigt bra koll på allt som gäller hundar och vargar. Så jag säger att detta är en HUND! MVH Malin
[Ändrat av Maleh 2003-03-18 kl 11:18]
Jag blir nu mer och mer säker på att det verkligen var en varg. Det är det enda resultatet man kan få fram av denna folkliga opinion.
Uff... när var det nu jag var uppe? *tänk, tänk*
Jag är ganska säker på att älgjakten var igång då, vi såg t.o.m. en springa över vägen. Mer exakt kan jag inte svara på. Dock var jag inte uppe för att jaga.
Instämmer med jämthunds förslagen, möjligtsvis en gråhund, men definitivt ingen varg.
Vargar har inte vit mask i ansiktet!
Har själv en Malamute och någon sådan är det INTE ej heller en husky eller annan polarhund.
Jag tycker som jag redan skrivit att det liknar en jämthund, men jag tror på inblandning av annan ras speciellt på bilderna på avstånd.
Vad är det för hund ? Vem äger den ?
Det är väl enda chansen att få svar på frågorna.
Anmälan till efterlyst..........
Jag tycker som jag redan skrivit att det liknar en jämthund, men jag tror på inblandning av annan ras speciellt på bilderna på avstånd.
Vad är det för hund ? Vem äger den ?
Det är väl enda chansen att få svar på frågorna.
Anmälan till efterlyst..........
Vem som äger den kan vara lite svårt att ta reda på, jag bor ca. 80 mil från platsen. Dessutom känns det inte lika intressant som det gjordes i början, innan jag fick reda på att det inte var en varg.