Våren tidningshändelse

Är när som Backpackers Gear Guide kommer. 621 Ryggsäckar, 483 kängor och skor, 363 tält och 480 säckar. Läg till detta att dollarn är låg!
Numret heter March 200X och brukar komma i slutet av februari det är i min värld havärt tills nästa kommer.
Kök är en sida, men givetvis finns allt från andra sidan pölen både sånt vi har och funderar över och det vi inte ens anat förut...Bildande kanske t o m nya hitintills okända behov. Hanerven kittlas rejält.
Har du inte läst den än rekommenderas ett besök i tidningskiosken.
//J

Är när som Backpackers Gear Guide kommer. 621 Ryggsäckar, 483 kängor och skor, 363 tält och 480 säckar. Läg till detta att dollarn är låg!
Numret heter March 200X och brukar komma i slutet av februari det är i min värld havärt tills nästa kommer.
Kök är en sida, men givetvis finns allt från andra sidan pölen både sånt vi har och funderar över och det vi inte ens anat förut...Bildande kanske t o m nya hitintills okända behov. Hanerven kittlas rejält.
Har du inte läst den än rekommenderas ett besök i tidningskiosken.
//J
Finns det knivar med?
evilgrin39.gif

~Paul~

det verkar inte som någon tidningsbutik tar in tidningen i Sverige....varken presstop eller tidningskungen hade den vad jag kan se på deras sidor...jag som så gärna vill ha ett ex...

Undrar om man får den om man tar en prenumeration?? det var ju rätt billigt faktiskt...

mvh
Erik

Själv plockade jag upp den förra veckan då jag var i USA, 4.99$. Kul tidning, jag gillar deras "Gear of the year" tema också. Man får bra överblick på vad den amerikanska marknaden har att erbjuda.

I slutet på tidningen ger de förslag på lämplig utrustning för nordvästra, sydvästra, östra USA och Klippiga bergen. För svenska förhållanden tror jag nordvästra är mest tillämplig?

Knivsidan var inte så upphetsande, Paul. Gerber Obsidian, Kershaw Two-Can, Buck X-tract LED, Leatherman Skeletool och BM 530 Pardue SBK var det hela. Lädermannen var intressant då den verkar vara ett seriöst försök att få till lagom många funktioner till någorlunda vikt.

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
norpan_ Nu är våren här!? Utrustning allmänt 5

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg