Nej Tyvärr Paul, Varken bilder eller egen sida. Jag har väl ett 50 tal fällknivar och ett 20 tal vanliga knivar. Hade en hög vanliga knivar vid tonårens slut men tyvärr så såldes de i ungdomligt oförstånd och kassabrist inför stundande sommarnöjessäsong. Förutom 20talet vanliga knivar så har jag väl ytterliggare ett 20tal arbetsknivar, huvudsakligen Eriksson 511, några slaktknivar, 3 stanley med utilityblad, Några gamla ärvda moraknivar samt nåt tiotal yxor.
Med ditt samlarkunnande så kan du nog relatera det stora flertalet ändå men några exempel är: Stor och liten BM afck, Swede 60, 38, 100 och 3ll, Spyderco calypso jr, grå, Schrade, Buck, case och queen slipjoints, Korsakoski, opinel, nåt tiotal SAK varav jag tycker att en Safari toppar, Puma procpector, Persson kiruna, martiini lappinleuko, helle nying, rosselli mormorstand och några handgjorda bruksknivar, Min mormors mosters gamla välnötta mora från tidigt 1900-tal, min pappas mora, Tedors mora osv, Ingen ovanlig eller stor samling men kär i min ägo.
Borde gå att samla ihop 100 stycken rätt snabbt hos mig. Förutom det har jag cirkus 15 brynen och två rejäla motordrina slipstenar och musmatta med 5 grovlekar våtslippapper.
Bosse