Hejsan.. Planerar en 56mil lång hike till nästa sommar.. Behöver ett par bra vandrar kängor. Jag har lite svårt med skor, eftersom jag har väldigt små och smala fötter. Stl 37. Har ni något tips på vad jag kan leta efter. Jag kör nu med ett par vanliga Nike free då min plånbok förtillfället klarade bara av ett par skor då jag springer en del oxå, men känner att de håller inte för några längre vandringar. Och de Vandringsskor jag har, har på tok för dåligt grepp på marken. Jag brukar ha en förmåga av att köpa för små skor på längden då de flesta sitter för dåligt om foten, men det brukar sluta dåligt får tårna och hälen. Nu vill jag satsa på något rejält då längre vandringar har blivit ett större intresse för mig, då jag bor enormt lägligt för all slags vandring.
Jag har även funderat på mellan trailrunning skor och vanliga vandrar kängor. Vad är bäst och varför? Vad ska jag tänka på?
Jag har även funderat på mellan trailrunning skor och vanliga vandrar kängor. Vad är bäst och varför? Vad ska jag tänka på?