Vandringssällskap i Halland/Halmstad sökes

Ett altternativ kan vara att gå Finjasjön runt. En rundslinga som verkar vara cirka 35km men det går kanske att korta den om det blir för långt.:). Start vid hässleholmsgården

En till från Heberg vill med. Hon kunde köra när jag pratade med henne idag. Det verkar ju som om vi är fyra stycken som ska med.

Erik (Halmstad)
Malin (Kvibille)
Mattias (Halmstad)
Susanne (Heberg)

Enklaste är att jag skickar Sussanes nummer till er så kan ni kontakta henne och berätta var ni bor så hon kan hämta er.

Vilken tid ska vi åka från Falkenberg/Halmstad?

Blir det Finjasjön eller bjärehalvön?

En till från Heberg vill med. Hon kunde köra när jag pratade med henne idag. Det verkar ju som om vi är fyra stycken som ska med.

Erik (Halmstad)
Malin (Kvibille)
Mattias (Falkenberg?)
Susanne (Heberg)

Enklaste är att jag skickar Sussanes nummer till er så kan ni kontakta henne och berätta var ni bor så hon kan hämta er.

Vilken tid ska vi åka från Falkenberg/Halmstad?

Blir det Finjasjön eller bjärehalvön?

Jag e iofs från Halmstad...... ;-)

Hej!
Jag vill också med! Är ni fortfarande aktiva? Är själv sugen på att vandra på leden "kust till kust" i sommar (Ängelholm/Torekov till Sölvesborg).
Men i så fall bara en etapp en dag och sedan övernattning i ett vindskydd för att sedan gå en etapp till nästa dag.

Jag bor utanför Halmstad.
Vad sägs?

Vicky

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg