Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vandringskamrat i örebrolän
- Trådstartare Pesson86
- Start datum
Hej!
Jag är relativt nyinflyttad i Örebro, har bott här i ett år. Är ute och vandrar ganska mycket, har bl. a. gått de "närmsta" etapperna på bergslagsleden. Har inte så stort kontaktnät, och tar gärna sällskap ut nån gång! Jag brukar bo i vindskydd, och håller mig borta från frystorkat!
/Martin
Jag är relativt nyinflyttad i Örebro, har bott här i ett år. Är ute och vandrar ganska mycket, har bl. a. gått de "närmsta" etapperna på bergslagsleden. Har inte så stort kontaktnät, och tar gärna sällskap ut nån gång! Jag brukar bo i vindskydd, och håller mig borta från frystorkat!
/Martin
Hej
Jag söker en vandringskamrat i örebrolän och även utanför!
Spelar ingen roll vilken vandringsled vi pratar om. Tar den som verkar roligast
MVH D
Tja blev det någon vandring i höstas?
nej de har varit dåligt med vandring än så länge bara blivit fiske och små äventyr till skogs.. själv då varit iväg nått?
Väntar på att våren ska komma då väl den är här så kommer det bli en del dagsturer innan jag o en polare ska gå silverleden.
Hej!
Hej, är mitt i flytten till Örebro och skulle jättegärna ha sällskap av ngn som känner till mindre naturreservat el.dyl. där det skulle gå att göra dagsturer/ längre promenader. Så om det finns någon som skulle vara sugen på att hitta på ngt t.o.m. till nästa helg skulle det vara roligt att hitta sällskap!
Hej, är mitt i flytten till Örebro och skulle jättegärna ha sällskap av ngn som känner till mindre naturreservat el.dyl. där det skulle gå att göra dagsturer/ längre promenader. Så om det finns någon som skulle vara sugen på att hitta på ngt t.o.m. till nästa helg skulle det vara roligt att hitta sällskap!
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Vandringskamrat på Roslagsleden | Vandringsleder | 0 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg