Hej
Jag är också intresserad av vandringssällskap under några dagar de veckor som beskrivs. Erfarenheten av uteliv är väl sammantaget relativt ok. Jag har gått en del, men inte varit ute mer än många dagsturer och ett par helger vad gäller längd, övernattningar och proviant som burits i egen ryggsäck. Längsta turen var 8 dagar i vintras på Kilimanjaro, men det får väl räknas som att gå mellan stugor då tält och mat bars av andra. På fjället har jag dock bara varit ute på dagsturer, mest på cykel, lite i kängor och på löptur och platserna har varit i Jämtlandsfjällen, triangeln plus lite kring och Vallbo runt Pyramiderna och tillbaka. Jag är väldigt sugen på fjällupplevelsen i lugnare fart, gärna med matlagning och övernattning på fina tältplatser, men kan tänka mig att varva med stugnätter också. Det vore fint med ett litet och mixat sällskap.
Jag utgår ifrån Gbg, packar det jag behöver i bil för att kunna göra stopp på fina platser för goa längre och kortare aktiviteter samt hälsa på familj och vänner på vägen. Det troliga är att jag tar mig upp till Jämtlandsfjällen, som jag gjort de senaste två somrarna, men förslag är välkomna. Eventuellt ingår delar av Norge på vägen upp eller ner.
Jag är 34 och anpassar mig ganska bra till olika sällskap, gillar när man ger varandra utrymme och både intressanta diskussioner och tysthet.
/ Janne