• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vandring Göteborgsområdet

Trevligt initiativ..

..hoppas det blir flera tillfällen! Jag kunde tyvärr sj inte delta på vandringen, men är intresserad om det blir flera tillfällen eller om man kan ha något "organiserat" så?

Dax att...

.."väcka" upp denna tråden oxå nu?? ... jag va med i Söndags 26/8 (delsjön) och där bestämdes det om paddling denna helgen (1/9) ... jag kommer inte att vara med där men är nyfiken på intresset av att vandra ..

.. kan tänka mig att ta etapper på bohusleden, kinnekulleleden, kanske börja med vildmarksleden som dagsvandring nån helg bara för att testa kondis o material?

Man kan ju ha som "mål" att planera en fjällvandring i vinter eller nästa sommar?!
Skicka gärna ett meddelande här till mig om nån/några är intresserade
ha det bäst

Jag är intresserad av att ge mig ut. Vildmarksleden kan vara en bra och ganska ambitiös första endagsvandring.

Hänger gärna på nån helg framöver och vandrar, vilken led spelar mindre roll för mig bara man kommer ut i naturen.

vandra

jag hänger gärna på båda korta och långa vandringar. Gick Kinnekulle leden i senvåras och är sugen på att gå den senare i höst. Är nyfiken på vildmarksleden osv.

Jag hänger också gärna på, dagsvandringar - inte alltför strapatsrika :) Är komplett allergisk mot "gå fort" också, men har inget emot att gå långt. Har inte tagit tag i friluftslivet egentligen sen jag flyttade till Göteborg, men längtar ut i skogen. Kanske går jag på svampplockning med SNF om ett par veckor, mer för naturen än för svampen :)

Vandring fre-lördag

Hej
Är det någon som är intresserad av gå en kortare vandring nästa helg (21-22)? Jag har funderat på att hitta någonstans där man kan gå med övernattning i vindskydd fredag em/kväll till lördag (senast hemma lördag kl 17).

Jag har inte så bra koll på ställen som passar med avstånd och övernattningsmöjlighet, men har funderat lite på soteleden delsträcka 9 från Bovallstrand. Tror det är fint att gå där och det ska finnas vindskydd, fast jag har inte lyckats ta reda på exakt var.

Finns det förslag på bra ställen om man räknar med att kunna åka från göteborg runt 4 tiden?

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
GodMorgon Letar efter vänner som delar intresset vandring/hiking i Storgöteborg Träffar 3
Christian1 Vandring: Nordsjön runt 5/7 (Mölnlycke) häng med:-) Träffar 6
Gun-valld Vandring v29 Kilpislärvi eller Kautokeino?? Träffar 0
Christian1 Vandring i Gbg trakten Träffar 7
Christian1 Vandring Vättlefjällsleden 18/8 Träffar 0
Mangee vandring runt Stockholm Träffar 7
alpsun Vandring, vårträff 2012? Träffar 40
aventyrare69 Söker friluftsvänner i Stockholmstrakten Träffar 0
Gun-valld Vandring/helg event. Västmanland Träffar 1
Deamon Några Östersundsbor här? Träffar 0
Adventure-Cilla Påsk vandring:-) Träffar 4
harsyra Utflykt/vandring Träffar 3
Marik-a Vandring Träffar 55
Pombe vandring kring Stockholmsområdet Träffar 6
vkll Vandring Ersdalens naturreservat, Hönö, 31/1 Träffar 1
avslut1008 Sällskap på skidtur i vår och vandring i sommar Träffar 1
ore Vandring Träffar 0
krullan Vandring Svartedalen i morgon Söndag Träffar 15
Sjobbe Vandring Göteborg sön 6 april? Träffar 4
Joakim Ambrosson Vandring i Sthlm under midsommar? Träffar 0
tjingeling Vandring i Delsjöområdet den 6 juni (Göteborg) Träffar 14
pelle_129 VANDRING - ÖREBRO (dalarna, vmanl, östergöt, värml... Träffar 0
Joakim Ambrosson Vandring Sthlm med omnejd! Träffar 3
vkll Vandring Göteborgstrakten 17 maj Träffar 7
Polarnatt Vandring i det natursköna Dalarna Träffar 7
vkll Vandring Göteborgstraken Träffar 19
Tvmma Vandring i december. Träffar 9
casimir Vandring Sörmlandsleden lördag 30:e Träffar 0
martinanderssson Vandring göteborg? Träffar 5
Joakim Ambrosson Stockholm - multisport, paddling, vandring, cykling mm Träffar 2
rockempire Paddling, Vandring.... Träffar 0
skogsvakt Aktivitetsvänner Göteborgsområdet Träffar 33
Kustridaren På gång i Göteborgsområdet Träffar 66

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg