• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vandrarkompis!!!

Hejsan!
Eftersom mina kompisar inte vill eller kan hänga på och vandra så söker jag efter andra fríluftsintresserade friskisar! Jag är 21 år och kan tänka mig att vandra nästan var som helst, men just nu är jag allra mest intresserad av en tur till Skottland för ett par veckor. Men är som sagt öppen även för andra förslag. Vore roligt med lite sällskap och vill helst iväg så snart som möjligt!
Om nån är intresserad så kan ni jättegärna skriva till mig: ingelasvedberg@hotmail.com

Hoppas vi hörs!

Hmm...jag kollade in på detta forumet lite och märkte att jag inte var den enda som ville vandra i skottland. Jag hade tänkt lösa en tågluffarbiljett till skottland och sedan vandra där inom en överskådlig framtid. Hur hade du tänkt dig att vandra i skottland?

Väl mött!
//micke

Hade nog snarare tänkt att ta flyget. Det finns billiga lågprisflyg till Skottland, så jag föredrar det. Väl där har jag ingen bestämd vandringstur än eftersom jag bara är i planeringsstadiet än. Men det vore kul att vandra runt i en till två veckor och sova på bed & breakfast. Det lär ju finnas gott om fina vandringsleder i Skottland och bra övernattningsmöjligheter!
Det kanske finns några som har egna erfarenheter och förslag på turer!!

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg