Re: Egenskaper
God fortsättning själv, Johan. Själv har jag i âr upplevt mitt livs första jul utan att fà en enda julklapp, sà förmodligen har jag inte varit sà snáll som jag borde! Sátter nu min förhoppning till De Tre Vise Männen, vilka är de som har presentansvaret hár i Spanien, och vilka faktiskt kommer ikväll. Spännande!
Vad gäller ditt inlágg sà är som sagt det básta att làta var man bli lycklig pà sin fason, utan att bli upprörd över det.
Dock tycker jag väl fortfarande att du generalisrerar lite vál mycket och skulle därför bara vilja kommentera nedanstàende lite grand:
"Men bara för att något utvecklas så blir det inte automatiskt bättre."
Nej,men ibland händer det!!
"Skor med hår på fungerar fortfarande bäst i sträng kyla!"
Är mycket möjligt, och har aldrig ifràgasagts! Men det finns áven kángor utan "hâr pâ" som funkar i kyla. Viktigt áven vilken socka man anvánder!
"Lätta moderna kängor som jag köpt och fått har haft så tunn sula så att sulmönstret känns genom innersulan. Med andra ord helt oanvändbara!"
Skulle vara interesant att veta vilka slags lätta moderna kángor detta har varit? Jag kan försäkra att seriösa kängtillverkare inte har "râd" att tillverka och sálja kángor som ár oanvánbara. Vill du jámföra dina "gamla hederliga" kángor med "nya moderna kángor" sà màste du ju jämföra tillverkare i samma kvalitets-kategori, prisklass etc!
"När ovanlädertråden multnar av nära G-texbelaget blir tyvärr även fodrade kängor oanvändbara."
Vet inte vad du menar; men vad det än vara mânde, kan jag sákert statitstikt bevisa att detta problem är ytterst ovanligt och inte bör anvándas som generellt argument!
"Medan gammeldags enkla ofodrade kängor torkar snabbt och går och går."
Jag kan försäkra att mina "nya moderna kängor" ocksâ gâr och gâr! Detta är alltsà, fór att avsluta, icke en egenskap förbehàllna "gammeldags enkla ofodrade" kángor!
"Men visst, kängor är mycket personligt och det är först ett par mil utanför vägarna som du är riktigt säker på om du och dina nya vandrarkängor passar ihop!"
Hel rätt!
Go tur sjálv!
Mats