Re: Skryt!!!!!
Jajaja, med trål-ing går det mesta ;P
Freddan75; sa:
Freddan75; sa:
öringen; sa:Freddan75; sa:
Freddan75; sa:
FJS90/91; sa:Freddan75; sa:
jag visste att vi hade troll"are" på fiskeforumet oxå.. aaaaarrrgghh!!!
Freddan75; sa:...klattra i trad efter fastsatta Europa tolvor i snoblandat regn vid Laisalven!
maskon; sa:Freddan75; sa:...klattra i trad efter fastsatta Europa tolvor i snoblandat regn vid Laisalven!
Tyst! Säg inget mer... Hela högerarmen rycker av abstinens!
FJS90/91; sa:1 månad kvar till havsöringspremiären... jepp jag har semester den dagen, jag har inte bestämmt planen för i år.. Förra årets "Kalle's frestelse" funkade bra på aprilöringen, men vi får se vad det blir..mmm
Freddan75; sa:Vad då då, jag har ju redan erkant? =)
Freddan75; sa:Jag aker hem till Sverige ikvall....risken finns att det blir havsoringsfiske pa sondag. Hehe! I sadana fall drar jag till Barseback!
FJS90/91; sa:Freddan75; sa:Jag aker hem till Sverige ikvall....risken finns att det blir havsoringsfiske pa sondag. Hehe! I sadana fall drar jag till Barseback!
ditt @#¤%&¤#" jädrans "#¤&/#¤%" att hålla på å fresta oss andra på det sättet.... Det e nästan så man får lust att åka ner till morsan för att ha en anledning att slänga nårra kast i barsebäck, jag behöver inte vadarna med i alla fall.. hehe
FJS90/91; sa:Freddan75; sa:Jag aker hem till Sverige ikvall....risken finns att det blir havsoringsfiske pa sondag. Hehe! I sadana fall drar jag till Barseback!
ditt @#¤%&¤#" jädrans "#¤&/#¤%" att hålla på å fresta oss andra på det sättet.... Det e nästan så man får lust att åka ner till morsan för att ha en anledning att slänga nårra kast i barsebäck, jag behöver inte vadarna med i alla fall.. hehe
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Håvar för att håva sik! | Fiske | 4 |