• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vätternrundan 2009

Hej tjejer!
Är det någon mer än jag som funderar på Vätternrundan i juni? Inte Tjejvättern utan den 30 mil långa... Hör av dig, vore kul att utbyta träningstips och peppa varandra.
Och nej, jag har aldrig cyklat så långt tidigare men efter att ha funderat ett tag börjar jag verkligen gilla idén.
 
Ja, jag ska! Det blir min sjunde runda.
Det är kul, men alla tretti milen är inte lika roliga...men det är glömt så fort man fått medaljen om halsen!

Hälsningar BrittMarie
 
Hej!
Jag ville bara nämna några ord om Vätternrundan! Det är en härlig upplevelse att ha gjort det. Har själv cyklat två gånger tidigare. Ska även cykla nästa år också:) Det tycker jag att du ska anmäla dig till nu för platserna tryter sen ju längre fram man kommer. Det gäller bara att ha en vilja så fixar man det utmärkt. Hoppas du anmäler dig nu och lycka till! /Marina
 
Ni som har lite koll, hur bra cykel måste man ha?
Målet är alltså att ta mig runt, inte att göra en supertid.
Efter att ha ögnat diverse forum verkar uppfattningen om cykeln väldigt olika. I slutändan hänger det förstås på en själv, men 30 mil är långt så man ska väl göra resan så behaglig som möjligt...
 
Anmäld!
Det kommer att bli så himla kul.
Fast nu gäller först och främst fokus på Vasaloppet...
Nån mer som ska våga sig på klassikern?
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Nina H Tjejträningskompis landsvägscykel 2009 Stockholm Tjejforum 1
Jessie_77 Tjejklassikern 2009 Tjejforum 15

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg