Jamenherreguuuuuuuuuuuuuuuud öhrnell, du får ta det lite lugnt med gamla damer....
Du menar att man inte ska tokvarva dem bara för att motorn spinner så härligt? Det kan ligga något i det...
Jamenherreguuuuuuuuuuuuuuuud öhrnell, du får ta det lite lugnt med gamla damer....
Du menar att man inte ska tokvarva dem bara för att motorn spinner så härligt? Det kan ligga något i det...
peter1959 visa för allt i världen inte frugan denna auktion... http://www.tradera.com/MIN-JATTEFINA-HUSQVARNA-AUTOMATIC-SYMASKIN-auktion_97524101
Du älskar loppisar. Dessutom delar hon ju hus med alla dina "fynd", så du kan kosta på dig att vara snäll. Det är min gube och han är ingen Fridolf! Anna
Nu är jag på jakt efter en kasettbandspelare, jag har massor av kassetter jag vill höra som jag spelat in sedan 1970...såg att Expert hade en för 999:- o man fick en check att handla annat för 250 :-, kan de va nåt ?
Frugan är förhandlingsbar nu, kanske ska slå till ???
Frugan säger att vi inte behöver kassettbandspelare, vi har CD, det duger säger hon..vad vet hon om musikupplevelser på gamla kasseter där det ibland kommer in personer från länge sedan som pratar, då man man råkat spelat in dem när man sluntit på recordingknapparna, dä händer aldrig med CD skivorna, de är urtrista...
Ska det va så här ? är jag ett kräk, en äkta Fridolf ?, ska jag slå näven i bordet ?, jag får gå o handla på loppisar, hon på stans modebutiker, nya grejor....
Tack tafone för tipset, synd att jag såg det försent, jag köpte en ny på Expert för 999:-, den har FM sändare, perfa i bilen !, o CD, radio, kassettbandspelare + aux-uttag till youtube-musiken jag spelar in där ibland, el. spotify.
Fick en check på 250:- den ingick i köpet, så den kan jag köpa patroner för, nu har de sänkt bandare till 750 :- men då får man ingen check...typiskt sjuk prissättning....
Ja då kan han ju köpa denna praktiska sak. Tar nästan ingen plats heller! http://www.tradera.com/SINGER-Symaskin-Y9459898-auktion_98004900Går väl bra att lämna tillbaka inom 30 dagar, få dina 999kr och sedan köpa en ny för 750kr istället. Då har du 249kr att handla för var du vill istället.
/mats
Tja en dylik kombimojäng är ju rätt praktisk.
Men för min del är det själva tanken på att en gång få äga en Nakamichi (helst Dragon!) som lockar av nostalgiska skäl. När det en gång begav sig hade man ju bara veckopeng och det räckte ju inte långt.....
Går väl bra att lämna tillbaka inom 30 dagar, få dina 999kr och sedan köpa en ny för 750kr istället. Då har du 249kr att handla för var du vill istället.
/mats