• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vänner för hikingturer kring Göteborg sökes!

Nu känns det fel att svara på ett inlägg i Tjejforum men andra var före mig så. ...

Jag hänger också gärna med ut och vandrar någon dag/helg
 
Söndagentur den 13/3.

Hej Alla som e sugna på att följa med ut i skogen!
På söndag den 13/3 har vi tänkt ge oss ut en sväng i Delsjöområdet. Samling för alla som vill med på Hållplatsen Wellandergatan, vid affären där kl 10. Tanken är att en 2-3 timmarstur. Det kommer bli viss improvisation av vägval.
Om ni vill med, kan ni kanske skicka ett mail, så vi vet hur många vi blir.
Kajsa och Anders
 
söndags?

Hej!
Hade ni det bra i söndags ni som var ute? Blev ni många? Hur långt gick ni?
Följer gärna med en annan gång!

/Anna
 
Trevlig tur i söndags

Hej Anna och alla andra

Jag och Kajsa var de som styrde upp turen i söndags. Vi blev sex st totalt. Av de som skrivit här på forumet var det jag, Kajsa och Jenny. Vi gick en tur i det snöklädda Delsjöområdet med stopp för fika i Bertilssons stuga, med improviserad färdväg. Bla kom vi upp på höjd med fin utikt över Göteborg(Getryggen?)Vädret var nästan perfekt med några få minusgrader, vindstilla och lite sol stundtals. Det gav mersmak och det kändes om alla trivdes bra med varandra.

Själv hoppas jag på längre och lite mer äventyrliga strapatser när det blir varmare. Vi får fortsätta hålla kontakten över forumet./Calle(Anders)
 
Hej Anna och alla andra

Nu smider Kajsa, jag och föhoppningsvis några av de andra som var med på den lilla turen för några veckor sedan nya planer.... Funderar på helgen 16-17/4. Förslagsvis söndagen. Kanske Partille till stan, på Bohusleden. Ni som är sugna, hör av er. Kanske förslag på tur?

Vi hörs./Calle
 
Buhusleden

Hej!
Jag kan rekommendera Bohusleden mellan Grandalen och Lysvatten (genom Svartedalen). Det är en sträcka som jag gått flera gånger och det är väldigt fint där. Jag vet inte exakt hur långt det är men man går den över dagen iaf.

h//Kalle
 
Ut i naturen på Lördag!!

Nu var det dax att försöka komma iväg ut igen. På lördag ( 16/4) är planen runt 9 tiden. Är det fler som är intreserade? Kanske någon har ett bra förslag på en trevlig vårtur??
Ni som vill med kan ju skicka ett mail, så kan vi bestämma närmare plats och tid då!!

Kajsa

kajsasworld80@hotmail.com
 

Liknande trådar