Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja, om du har sociala skillz det vill säga att du lyckas låna ihop en utrustning. Av en händelse vet jag att Göteborgs klätterklubb har lite stuff till uthyrning. http://www.gbgkk.nu/?page_id=3
Trängslet träffen, eller vad det heter, kan väl vara ett utmärkt tillfälle att testa på om man är med i Stockholms klätterklubb? Brukar det inte dyka upp någon tråd här om det, när det börjar närma sig.
Googla eller sök på fejan annars, vet inte riktigt vart man hittar info numera..
Tack för svar, jag ska genast ta och kolla upp Trängslet-träffen. Annars var det ju väldigt överkomliga priser för hyra av utrustning Göteborgsklubben hade, tyvärr verkar inte Stockholms motsvarighet ha något liknande...
Tack för svar, jag ska genast ta och kolla upp Trängslet-träffen. Annars var det ju väldigt överkomliga priser för hyra av utrustning Göteborgsklubben hade, tyvärr verkar inte Stockholms motsvarighet ha något liknande...