Vad för skaft

Boxelder eller svart G10

• Totala väljare
    8
Jag fick ett ha-begär när jag såg kniven nu.
Helt klart en modell som borde tilltala fler.

Till och med min sambosom är aningen less på mina prylar tyckte att det var en fin kniv. (kanske för att hon vet att jag inte kan köpa den ;) )

Trevligt om du fick ha begär Huggis. Det var fler som fick för den blev såld på ett annat forum. Uj da ja tyckte samboan att den var halv fin då måste den ju va det:) he he för dom brukar ju vara minimalt intresserade. Ja iof det kan ju ligga nåt i det.

Seved

Att den blev såld direkt kan jag förstå.

Fortsätt med samma koncept på några till. Det var en mycket trevlig skapelse.

Du har rätt i att sambon oftast inte har nåt intresse alls så det blev ett högt betyg för dig att hon sa nåt annat än "mmm" när jag visade kniven. ;)

Jo det är fler på G, jag håller på med några nu, det blir både coatade o blanka med stabbat trä och G10. Bla stabbad Boxelder och tan färgad G10. Jag är bla sugen på att svart cota en och sätta orange G10 på den.

Ha ha ja det är mest Dr Phil och annat krafs he he inget väsentligt så som knivar skjutvapen:). Nu är det väl bäst att jag hukar mej. Detta sagt med en stor glimnt i ögat alla tjejer.

Seved

Hur mycket ska du ha för en liknande den här sista du gjorde. Ska ha den som jaktkniv så det jag vill i så fall ha blankt blad.
Sambon har gjort bort sig och sagt att hon gillar kniven så man måste ju smida mens järnet är varmt. ;)

Om du fångar min sambo framför Dr Phil så ska jag själv måla ett stort kors i taket, men annars stämmer det in. Väsentligheter som knivar, skjutvapen och liknande utrustning har hon inte stor förståelse för. :p

Ha ha ja bäst att passa på nu:).En likadan med kydexslida ska jag ha 1300:- för med läderslida blir det 1400:-. Det tar ett tag innan jag blir färdig med dom. Ja det är nog bäst med ett blankt blad till jaktkniv.

Ha ha hemma är det tvärtom, om du hittar frugan fraför tv:en när det Dr Phil så ska jag rita kors i taket:). Ja knivar å vapen och andra väsentligheter har dom inte mycket till övers för.

Seved

Chock efter chock här, först säger hon att hon tycker om kniven och sen tycker hon att dina priser för denna kniv var helt ok. Måste vara för att vi är i Frankrike och hälsar på familjen hennes! :)

Hör av dig när nästa omgång närmar sig fulländning så får du nog skicka en till norra Västerbotten.

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
seved1 Skaft till budgethunter Utrustning allmänt 6

Liknande trådar

Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter

Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg