att vara läkare i 20 år är väl gjort ganska många gånger
jepp, everest oxå, det handlar trots allt mest om pengar idag..
att vara läkare i 20 år är väl gjort ganska många gånger
Äventyr handlar för mig om att "flytta på gränser", mina egna och/eller andras.
Om någon blir salig av att köra MTB nerför Everest så önskar jag dom all lycka. Om man dessutom får någon annan att betala för försöket så tycker jag man förtjänar en eloge för sin säljförmåga.
För mig blir det mer blygsamma grejer som att dyka, paddla, klättra, MTBa (eller något annat) på ett sätt som jag inte trodde var möjligt för mig, att lyckas (faktiskt att misslyckas också) gör mig lycklig och ska jag vara ärlig så är det den enda personen vars åsikt har något värde...
hmm
funderar på att bestiga de sju lägsta topparna på de sju kontinenterna, är det gjort så ska jag bestiga de sju nästlägsta topparna på de sju kontinenterna. Om det är gjort går jag nog och lägger mig ett tag i en hammock och funderar vidare..........
hmm
funderar på att bestiga de sju lägsta topparna på de sju kontinenterna, är det gjort så ska jag bestiga de sju nästlägsta topparna på de sju kontinenterna. Om det är gjort går jag nog och lägger mig ett tag i en hammock och funderar vidare..........
Vinterbestigning av K2 är väll inte gjord än?
Är det någon som frivilligt och planerat har övernattat med tält på toppen av Everest? Och de andra i 7 summits? Säkert totalt livsfarligt och dumt men å andra sidan görs det ju mycket galenskaper för berömmelse och rekord.. Om vädret är stabilt och man har rejält med syrgas och tjockaste sovsäcken på planeten kanske det är teoretiskt möjligt i alla fall?
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Lars Monsen har gjort det igen | Expeditioner | 9 |