• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Vad är detta?

Fake piercing!

Okej jag ar ganska saker pa vad det kan vara! Har for mig att det fungerar som nan form av fake tung percieng, de blinkade dioderna ger val en haftigare effekt och passar bra in pa en nattklubb....

UPDATE: när vi satte i fräscha batterier så började tre dioder på toppen att blinka i högt tempo. En röd och två gröna. Det blir inget mönster av ljuset, då det inte finns någon lins.

Prylen är alltså upphittad och vi vet inte vad det är.

Eftersom den är helt slät och symmetrisk, samt har en magnet, så kan man tro att den ska sitta i någon slags hylsa i en större apparat.

Ajdå nu sänder den...

Om ni verkligen hittade den i er bostad och inte vet hur den kommit dit är det ju OTROLIGT spännande.
Är du diplomat? Officer? Statsråd?

Om ni verkligen hittade den i er bostad och inte vet hur den kommit dit är det ju OTROLIGT spännande.
Är du diplomat? Officer? Statsråd?

Nja, den hittades i ett hus som min bror flyttade in i, så det var väl en tidigare ägare som tappat bort den.

Vad jag jobbar med kan jag inte berätta, då måste jag döda dig :)

Äsch, jag hade ju missat sidan två i tråden...
De där Blinky-grejerna gjorde ju det hela väldigt tråkigt.

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg