Hjärnröntgen???öringen; sa:Eller ta en mental bild?
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Usch
- Trådstartare 100826
- Start datum
Hmm ja det blir ju svårt att ha bildvisning...
öringen; sa:Hmm ja det blir ju svårt att ha bildvisning...
Telepati?
Peter P.
pal2; sa:öringen; sa:Hmm ja det blir ju svårt att ha bildvisning...
Telepati?
Peter P.
Precis det jag tänkte säga!!
Då ska vi se. Telepatibilder och minnesbilder skulle ju kräva lite mer mentala funktioner än jag har, så det är ju svårt.
I övrigt så är det digitala bilder jag plåtar. Men själva bilderna väger inte mycket (kan minneskortet kanske väga 40 gram, och med 200 bilder per kort blir det inte mycket ).
Men sen var det ju hus, några objektiv, lite filter, batterier, rengöringspryttlar, vadderade fodral, stativ osv. Det blir en del innan man är klar
I övrigt så är det digitala bilder jag plåtar. Men själva bilderna väger inte mycket (kan minneskortet kanske väga 40 gram, och med 200 bilder per kort blir det inte mycket ).
Men sen var det ju hus, några objektiv, lite filter, batterier, rengöringspryttlar, vadderade fodral, stativ osv. Det blir en del innan man är klar
Är du en som kan allt om fotografi? Har du RÄTT utrustning. Canon kamera, benbo stativ ..?Almgren; sa:../ I övrigt så är det digitala bilder jag plåtar. Men själva bilderna väger inte mycket (kan minneskortet kanske väga 40 gram, och med 200 bilder per kort blir det inte mycket ).
Almgren; sa:Men hela tråden är OT redan från början.
Är det inte OT tråden handlar om.
peter
Nu tränar jag på att skriva ingnäll utan att säga någnting.Almgren; sa:Roland: Detta hör hemma på fotosidan.
Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter
Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg