Uppmaning: Recensera!

Ser att det är ytterst få vandringsleder som är recenserade här på utsidan, vilket är trist tycker jag. Uppmanar härmed alla vandrare att skriva recensioner över de leder man har erfarenhet av, så vi andra kan inspireras! :)

Bra idé!

Det tycker jag låter riktigt bra. Det vore kul om folk tog sig tid att skriva lite om några leder som de vandrat på nylingen och tar med lite info om skicket på leden, hur stugorna är skötta osv.

Hoppas att några tar sig tid att göra detta. Själv vandrar jag inte så hemskt ofta i fjällen. Det blir väl två gånger om året och håller mig då mest till dem mest populära leder. Kanske ska ta en udda led i sommar och sen skriva något om den. Vi får se...

/

... ja varför inte ..

skulle verkligen passa här på Utsidan, men skriv inte bara om fjäll-leder, vi har ju leder av olika variation och längd som ligger söderut med, som t.ex Tivedens Nationalpark, tror faktiskt att jag ska skriva lite om det framöver, sen efter V25 får det bli om Jämtland. Ställ upp och skriv så man får förslag vet jag ! /Gunnar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg