Uppfrächning/utökning av hemsidan

Jag tycker att sidan är rätt snygg som denn ser ut just nu. Självklart mäster resterande sidor fräshas upp betydligt. Jag har varit lite i startgroparna på att fixa detta men inte riktigt börjat.
Har en plan på att skapa en "bättre" nyhetsrapportering och bättre forum samt eventuellt ett bildarkiv....fast det lär ta tid så du Dag som verkar lite het , rock ON!

Johan

Ps. Kjuge var riktigt bra idag :)

jag tycker helt klart att förslag 2 är det snyggaste... skulle vara roligt om sidan förändrades lite...

Jag tycker oxå nr 2 ser bäst ut. Nr 3 hade varit klockren om ni hade hittat en bättre modell som inte ser ut som en räka...

Parantes: jag ser fram emot lite regelbundna öppettider sen

Helikopter

Kara Dag,

hart och bra jobbat. Jag har sagt detta tidigare, men sager det igen. For ett ar sedan flog jag luftballong ratt over vaggen och tog ett par diabilder som kan scannas av dig om du ar intresserad i att ha en flygbild over innergarden pa hemsidan. Folk kommer att tanka att de killar som driver denna vagg har till och med anlitat en helikopter for att ta bilder. Det maste vara en serios klubb, sarskilt han Dag som verkar sitta som spindeln i natet och styra klubben och dess medlemmar som marionetter med fast och saker hand. Eller nagot sant kanske...

Re: Helikopter

Kära Schyssting

Det låter alldeles förträffligt! Varje seriös klubb med en seriös hemsida borde ha sådana bilder. Överlämna dessa till mig vid bästa tillfälle så syns de snart i cybervärden.

jag jobbar med sidorna nån timme då o då fast än är det rätt mkt kvar. (typ inehållet på sidorna + galleri + administrativa delen + ev eget forum?)

Helikoptern

Dag, jag kommer hem pa fredag. Jag skall dyka ner i ladorna och titta efter bilden med en gang. Vi ses pa mandag om en vecka for jag vill garna spela fotboll.

FC Gaston forever...

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg