• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

UH-Lista

Hörrudu Chinerunner,

det här med UH fascinerar mig mer och mer för var dag som gâr. Jag vill minnas att jag en gâng sett en bild pà din UH-packning utspridd pà en trottoar i Piteâ, inkl. packlista. Skulle man kunna fà ta del av den (eller andras) UH-packlista samt foto?

Tack pâ förhand samt med BLY-TUNGA® hälsningar!

jdo0178l.jpg

Senast ändrad:
Ramen är "bra att ha", exempelvis för att spänna fast en slägga eller annan grej som ocksà kan vara "bra att ha".

k521024b.jpg

Med BLY-TUNGA UH-hälsningar, Malindón

öringen,

sà jäkla smart att kombinera avbärarbälte med en stol! Hur sjutsingen kom de pà det!? Görsmart! Bara att sátta sig ned när man vill. För att inte tala om hur lätt det blir att slà upp táltet! Eller lägga sig ned i solstolen och slappna av, kanske sova en siesta..

En bra kandidat till BLY-TUNGS prylspanarvinnare i Oktober.

Inte så illa

Spontant tycker jag inte 4,2 kg för denna kombinarade ryggsäck, säng och tält är så farligt. Är man lättpackare så tycker man kanske det men för övriga är det nog nästan lättare än vad dessa 3 saker brukar väga.

Det här med internet är ju helt fantastiskt: efter lite letande hittade jag helt själv det härligt sugande fotografiet jag var ute efter. Skulle dock var najs med nâgra expert-komentarer frân UH-Gurun själv, fr.a vikt och mâttangivelser för mitt excel-chart

user_88_utrustning1.jpg

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg