Tunabergsträff 2013, 21-22 september

"Jag fick stå och säkra samma person fyra timmar när personen trillade från samma bult var tioende minut, och däremellan hängde och vilade, spände musklerna och spanade ifrån hög höjd efter brudar?" = sportklättring?

"Jaja, hen gjorde visserligen en överjävlig nytur solo i smällkalla vintern uppför tre kilometer överhängande klippa på en obestigen topp i långtbortistan, men det var inte riktigt i bästa stil." = forumklättring.

"Jaja, hen gjorde visserligen en överjävlig nytur solo i smällkalla vintern uppför tre kilometer överhängande klippa på en obestigen topp i långtbortistan, men det var inte riktigt i bästa stil." = forumklättring.
Haha! Fortsätter det så här är man ju nästan tvungen att åka på Tunabergsträffen ;)
Ja, allting gick bra men jag kunde ha sumpat min mössa" = boulder
Den här drog många skratt hemma ;)

Hoppas att dom som söker information om Tunabergsträffen hittar den minoritet av inläggen som har något att bidra med i det avseendet.

Hoppas att dom som söker information om Tunabergsträffen hittar den minoritet av inläggen som har något att bidra med i det avseendet.
Man ska inte underskatta människans förmåga att kunna bläddra genom foruminlägg snabbt... Jag testade leta fram vettig info i tråden och det gick faktist, och inte var det svårt heller. Du behöver inte oroa dig... Eller vänta nu, var det inte så att man skulle oroa sig medans man kunde?

Man ska inte underskatta människans förmåga att kunna bläddra genom foruminlägg snabbt... Jag testade leta fram vettig info i tråden och det gick faktist, och inte var det svårt heller. Du behöver inte oroa dig... Eller vänta nu, var det inte så att man skulle oroa sig medans man kunde?

Behövs inte, finns gott om tid att sumpa mössan efter tunabergsträffan också. Glöm inte borsten bara!

Behövs inte, finns gott om tid att sumpa mössan efter tunabergsträffan också. Glöm inte borsten bara!
Jag misstänker att om man springer omkring och lurar i buskarna med mössa och borste på Tunabergsträffen blir man nog bortjagad ganska snabbt... det är nog bäst att sumpa den ganska snabbt, gott om tid tror jag inga man har.

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
seon Tunabergsträff 2019, "Save the Dates" september 21-22 Klättring allmänt 0
seon Tunabergsträff 22-23 september 2018 Klättring allmänt 1
seon Tunabergsträff 2017, 23-24 september. Klättring allmänt 2
seon Tunabergsträff 24-25 september. Klättring allmänt 1
seon Tunabergsträff 19-20 september. Klättring allmänt 2
seon Tunabergsträff 20-21 september Klättring allmänt 4
seon Tunabergsträff 26-27 september Klättring allmänt 0
seon Tunabergsträff 08 Klättring allmänt 2
seon Tunabergsträff. Klättring allmänt 13
jliungman Tack för fin Tunabergsträff! Klättring allmänt 0
TUNABERGSTRÄFF Klättring allmänt 1
lyckegard Klätterfika 2013 Klättring allmänt 42
jneander 2013 - Klätterresor Klättring allmänt 0
MountainMama Söker via ferrata-kompis några dagar i september Klättring allmänt 0
scf-festival Stockholm climbing festival 6-8 September Klättring allmänt 0
paul.scott.7965692 Bohuslän partners in September Klättring allmänt 1
seon Klätterträff i Tunaberg 15-16 september 2012 Klättring allmänt 8
helenabrogren Häggstaträffen 17-18 september Klättring allmänt 1
seon Klätterträff i Tunaberg 10-11 september 2011 Klättring allmänt 22
seon Den 18-19 september glömmer vi allt elände och bara klättrar och har kul ihop Klättring allmänt 20
seon Tunaberg 09, Klätterträff 26-27 september Klättring allmänt 17
Wilde Sau Eventuell resa till Nissedal omkring september...? Klättring allmänt 0
seon Tunaberg 6:e September 08. Klättring allmänt 10
jpa Climbing in Lofoten in August-September? Klättring allmänt 0

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg