Tuber i plast

Hej är det någon som har sett typ en kaviar tub fast man kan fylla den med eget godis ,
Har för mig att jag någonstans har sett en sådan i ett sett med små förvarings burkar ??
Så om någon vet så tala gärna om var och hur.

Hur stor tub behöver du?
Jag är grymt förtjust i denna typ, som finns i flera storlekar. Köpt på Kanotcentrum i Göteborg, som även har postorder:

Du skriver i recensionen att det återstår att se hur länge gångjärnet håller. Har du använt tuberna tillräckligt för att ha en nyare åsikt om det?

Du skriver i recensionen att det återstår att se hur länge gångjärnet håller. Har du använt tuberna tillräckligt för att ha en nyare åsikt om det?

Använder mina som tvål-/schampoo-/hårgelé-behållare för liten resepackning. Har dessutom gett bort ett antal tuber, som verkar ha fått samma användningsområde. Hittills inga klagomål, och jag ser inga tendenser till slitage på mina tubers gångjärn. Om man tänker hur länge en vanlig shampooflaska håller, så håller nog dessa minst lika länge. Rekommenderas!

Har även hittat dem hos tyska Globetrotter-butikerna, finns på nätet.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg