Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Truvativ Firex (28/38/48T)
- Trådstartare swejaan
- Start datum
Jag surfade runt lite här på svenska sajter och besökte bl.a. Evalds MTB. Tyvärr så är 48T klinga inte en standard MTB storlek utan mer en touring specifik. Shimano har en men då med fem armar.
Så jag styrde min dator till E-bay. Där har jag gjort många fynd på saker som inte finns att hitta i Sverige. Sökte på "Truvativ" och "48T" och vips hittade jag en kille i staterna som hade en komplett uppsättning nya klingor 28T,38T och 48T. Jag köpte dom för $45 (430SEK) frakten var några Dollar. Så det får väl anses vara bra.
Så jag styrde min dator till E-bay. Där har jag gjort många fynd på saker som inte finns att hitta i Sverige. Sökte på "Truvativ" och "48T" och vips hittade jag en kille i staterna som hade en komplett uppsättning nya klingor 28T,38T och 48T. Jag köpte dom för $45 (430SEK) frakten var några Dollar. Så det får väl anses vara bra.
Jag fick det för $25..... och frakten 90SEK. Totalt ~310Kronor. Det får väl anses okej.
swejaan; sa:Jag köpte dom för $45 (430SEK) frakten var några Dollar. Så det får väl anses vara bra.
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg