Vem är med på att göra nåt annorlunda nu på Söndag, trotsa vintern och samlas i Oxelösund för en vinterpaddling ut bland isflaken? Väderprognosen ser lovande ut med bara lite vind och halvklart väder, israpporten,,,,,,,,tja, det blir kanske en liten promenad på isen med kajaken i släptåg innan man hittar öppet vatten men det ger ju motion det med.
Det jag tänkte mig är lite mysig samvaro, kravlös paddling, fikakokande ute på nåt isflak eller på nån ö eller nånstans där det känns bra och naturligtvis klockorna hemma då sånt här tar den tid det tar.
Glatt humör, utrustning efter väderlek och vattentemperatur och gärna torrdräkt då jag inte tänker mig nåt tävlingstempo då det inte funkar för mig.
Är det nån som hänger på???
Det jag tänkte mig är lite mysig samvaro, kravlös paddling, fikakokande ute på nåt isflak eller på nån ö eller nånstans där det känns bra och naturligtvis klockorna hemma då sånt här tar den tid det tar.
Glatt humör, utrustning efter väderlek och vattentemperatur och gärna torrdräkt då jag inte tänker mig nåt tävlingstempo då det inte funkar för mig.
Är det nån som hänger på???