Trosor?

Är det bara jag som tycker det är hutlöst dyrt med 200-300 spänn för ETT par trosor?
Nejdå, jag tycker också det. Man får hoppas det är bra kvalitet på grejerna. Och man behöver nog inte mer än 2 par att varva mellan. Ska testa Icebreakers som MonicaKa länkade till.

Det är jättebra trosor som här säljs av olika ungdomsidrottsföreningar.Synd det inte finns BH också,bara linnen.Inte så dyra heller.Sköna,snabbtorkande.Har dom till allt svettigt sportande och annat uteliv.

Min fru använder också www.ullmax.se som vår kajakklub säljer. Lite billigare än andra märken som nämnts här men underställ kostar om de ska funka. Man brukar få vad man betalar för.

/Patrik

Jag håller med om att det är hutlöst med trosor för 200-300 kr. Visst skulle det vara mysigt med dyra icebreaker-underkläder men de slits ju dessutom fort.

Jag kör också med billiga trosor från Lindex. Ta 3 betala för 3 brukar de dessutom vara av dem. De fungerar bra tycker jag.

addnature

Tack så mycket allihopa, jag har verklige fått hjälp :) addnature.com har jag inte sprungit på förr, och det var ju en jättebra sida. Varorna är billigare! Och ett stort utbud... /Sofie

Dom har ju även 2 st butiker i Stockholm en på Högbergsgatan (söder) och en på Birger Jarlsgatan..

// L

Craft!

Craft har jättesköna och bra trosor i funktionsmaterial. Väldigt bekväma, känns knappt att man har några på sig :) Dessutom är dem inte spec dyra!

Andra naturmaterial

Hej. Det finns ju andra naturmaterial än bommul. På www.idefixteko.se kan man köpa kallingar i alla fall av bambu, som är ett bättre alternativ. På www.sidenselma.se finns siden. Annars är merinoull bra material, så vsst finns det naturmaterial som är betydligt bättre än bomull. mvh Ubbe

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg