Jo men visst Anders- vi är alla olika personligheter men kompetensen får olika uttryckssätt i texten- Trots min professionella tekniska bakgrund dominerar min amerikanska erfarenhetsbakgrund - en svensk tolkar ofta det som osakligt -men jag har lärt mig att inte vara blyg och marknadsföra goda erfarenheter på ett för svensk sed kanske utmanande sätt även om Du och andra som representanter för den Lutheranska svenskheten ibland reagerar starkt - det stimulerar och är det är bra för helheten med en intensiv dialog ibland.
Det finns många som läser denns spalt som läser mellan raderna det har jag förtstått av mail jag fått.
Klarar du det utan att göra ett personangrepp som är lite kännetecknande för ditt sätt att argumentera när sakligheten (den tekniska logiken enligt din erfarenhet) står på spel?
obs ingen krigsförklaring utan saklig argumentation..
i all vänlighet
Bengt
[Ändrat av bigben 2007-06-30 kl 23:26]
Det finns många som läser denns spalt som läser mellan raderna det har jag förtstått av mail jag fått.
Klarar du det utan att göra ett personangrepp som är lite kännetecknande för ditt sätt att argumentera när sakligheten (den tekniska logiken enligt din erfarenhet) står på spel?
obs ingen krigsförklaring utan saklig argumentation..
i all vänlighet
Bengt
[Ändrat av bigben 2007-06-30 kl 23:26]