På annan plats i forumet har det framförts anklagelser om att folk skulle ha dolda syften med att skriva i här. Även om det inte nämndes några namn så var det uppenbart att åtminstone annat i det inlägget syftade mig och det känns mycket olustigt. Därför känner jag mig nu tvingad att bemöta detta påhopp:
Jag har själv ifrågasatt smygreklam i detta forumet när folk ställt frågor om helt okända produkter och man sedan hittar samma namn i ledningen för företaget som råkar marknadsföra just de produkterna. Jag vågade åtminstone peka ut de jag anklagade och då personerna aldrig svarade och bara försvann antog jag att jag träffat alldeles rätt.
Nu träffade larlil alltså alldeles fel. Undrar om han då är tillräckligt renhårig att åtminstone komma med en ursäkt för sina grundlösa anklagelser?
Nej, jag jobbar inte i GPS-branschen, har aldrig jobbat där och har inga som helst ekonomiska intressen i den mer än som kund. Jag är egen företagare med uppdragsgivare inom IT- och fordonsbranscherna.larlil; sa:Finns det medlemmar i forumet som har andra perspektiv än konsumentperspektiv? Och om så är fallet borde det inte redovisas av etiska skäl? Bör inte "massmarknaden" bearbetas på betald annonsplats eller i betalda brochyrer tex.?
Jag har själv ifrågasatt smygreklam i detta forumet när folk ställt frågor om helt okända produkter och man sedan hittar samma namn i ledningen för företaget som råkar marknadsföra just de produkterna. Jag vågade åtminstone peka ut de jag anklagade och då personerna aldrig svarade och bara försvann antog jag att jag träffat alldeles rätt.
Nu träffade larlil alltså alldeles fel. Undrar om han då är tillräckligt renhårig att åtminstone komma med en ursäkt för sina grundlösa anklagelser?